Ovulaatioajankohta 29.9.2011, milloinka tärppää parhaiten...?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja öh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ö

öh

Vieras
Siis jos laskurin mukaan ovulaatioajankohta on 29.9, niin kannattaako yrittää hedelmöitystä siis edellisenä päivänä, vai juuri samana, vai onko "vaara" että silloin on mennyt pian juna jo ohi...?

En luota laskureihin, eka tärppäsi yli 7vrk ennen laskurin antamaa ovista (onneksi tikutin, niin tiesin oikean ajankohdan, sitä ennen yritystä laskureiden avulla yli vuosi) - poika syntyi. Laskurin mukaan jos mentäisiin, niin heti menkkojen loputtua (lopun tuhruvuodon aikana) jo eka kerta petihommia ja sitten noin 36h välein uusinta aina laskurin ajasta noin viikko yli.

En luota laskureihin, eka tärppäsi yli 7vrk ennen laskurin antamaa ovista (onneksi tikutin, niin tiesin oikean ajankohdan, sitä ennen yritystä laskureiden avulla yli vuosi) - poika syntyi. Laskurin mukaan jos mentäisiin, niin heti menkkojen loputtua (lopun tuhruvuodon aikana) jo eka kerta petihommia ja sitten noin 36h välein uusinta aina laskurin ajasta noin viikko yli.

Kiitos vastauksestasi :) Olen vähän tyhmä kyllä, mutta mistä noita ovistikkuja saa ja mitenkä niitten kanssa käytännössä toimitaan?

Onko sinulla epäsäännöllinen kierto, voisiko tuo heitto johtua siitä?

Ovistikkuja saa esim marketeista ja apteekeista, sekä tietty netin kautta (googlaa vaikka ovistesti sanalla). Clearbluen digitestit on mulla olleet luotettavimmat, mutta ovat myös sieltä kalliimmasta päästä... Itse olen pari kertaa vuorokaudessa pissinyt testitikkuun, eli noin 12h välein - kaikilla kun ei ovulaatio ilmoita kovinkaan pitkää aikaa hormonipiikkinä, johon tuo testi reagoi ja voi mennä ohi. Yksi kierto tikutusta - poika sylissä, nyt toinen tulossa, samoin yksi kierto tikutettuna ja oikeaan aikaan tähdättynä, ultran mukaan olisi poika tämä toinenkin.

Yhteistyössä