Miekin hieman tätä "soppaa" hämmennän..
Mie olen oppinut tarkkailemalla/kuulostelemalla omaa kroppaani vajaan parin vuoden aika TOSI paljon!
..vaikka aina olen esim. kierron puolivälin(ovis)
tuntenut kivuista/oireista..
O-testit on apuna, oirehia/oireettomuutta kuulostelen, lämpöjä tarkkailen,
limoja ja Kohdunnapukkaakin tutkiskelen
..ja KYLLÄ - mie voin sanoa milloin miulla on se
H-hetki, melkeinpä 100%:sti
:attn:Vinks!!..ja miehelleni EN H-hetkestä silloin mainitse mitään kun lemmenleikkilöihin osoitan
yllättäin halukkuutta
..tämähin kantapään kautta opittua taitoa..
(näin esim. useimmat lääkärithin/gynet naisia opastavat)
Kyllä siitä kovasti on apuja jos ittiään tuntee hieman paremmin..kaikki naiset eivät viitsi tai ehkä osaakkaan näin toimia - ja sekin ihan Ok..jokainen tavallaan=)
Itselläni vain aika alkaa ajaa ohi ja hätä on - pienen kun vielä hauaisin niin kovin.:heart:
..siksi kaikki keinot - mel-kein, ovat sallittuja..ja myös nuo paljon parjatut O-testitkin..itse asiassa - aika hyvä keksintö!!
Stressiä on ollut, sen myönnän..
huoks..mutta nyt vähenemään päin kun "kuume" ei enään niin ylivoimaisen kova..tasaantunut tässä hiljaksiin, sitä kait täytyy joskus kuitenhin osata luovuttaa jos ns. valmista ei synny - kolme keskeytynyttä raskautta 10kk:n aikana sen jo tekee..pistää miettimään syntyjä syviä.
Olisihan se ihana kun tässä vaavin
työstö puuhassa, se lempi roihahtelisi alvariinsa..vaan totuus on toinen, ei mi-ten-kään voi aina olla hekumaa&ihanaa..tulee kyllä niiiiiin monasti sellainen "työn" maku aivan..
..ja jos pientä ei hetkeen, jos toiseenhin ala kuulumaan, hätähän siinä tulee - jääkö syli nyt tyhjäksi?
..tämmöistä vain täältä näppikseltäni
raapustin..asian vierestähin hieman, tosin siihen liittyen
Kirpakoita plussatuulia laitan tulemaan kaikille tarvitsijoille!!:wave::heart:..ja pienen pienet
kaikille kuumeilijoille syliin asti toivoisin..
:heart:mur-mur
Ps.
Huldasharks miekin arveleisin kyllä, että silloin kun kirvelyä/tuntemuksia, oli JO dpo1..
Munarakkula puhjennut, siitä tuntemukset ja nehän monasti jatkuvat muutaman päivänhin - ei aina kuitenkaan yhtä vahvasti joka kierrolla!
..ollaan me naiset kyllä ihmeellisiä vallan..:saint: