Ovulaatio-oireet

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pööö
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pööö

Vieras
Mulla on tosi epäsäännöllinen kierto joten en oikein koskaan oo ollut perillä milloin mulla on ovulaatio. Nyt kuitenkin tässä kierrossa mulla oli sellasta lievää menkkakipua alamahalla, tosi paljon valkovuotoa ja sit sellasta vihlasua tuolla, en osaa sanoa oliko se alamahassa vai jossain kohdunsuun kohdalla. Onkohan ne ovulaation oireita? Entä tuleeko oireet yleensä ennen munasolun irtoamista vai sen jälkeen?

Nuo oireet nyt ovat aika yksilöllisiä. Vaikea sanoa minkälaisia sulle tulee.

Itsellä ei ollu hajuakaan ovulaatio oireista vaikka yksi lapsi jo olikin (yllätysraskaus). Kun toista alettiin työstää jouduin käyttää ovulaatioliuskoja apuna että tietäisi koska tärppäisi paremmin. Tikutin ovulaation,mutta mitään ns. oireita en tuntenut. En sitten yhtikäs mitään. Kuitenkin ovulaatio tapahtui koska siitä raskauduin ja nyt jo menossa rv 35+0.

Voit tilata vaikka netistä ison kasan ovulaatiotestejä ja niiden avulla koitat saada ovulaatioajankohdan selville. Aloitat testaamaan vaikka kp8 ja jatkat niin pitkään, että plussa tulee. Kuulostele samalla kroppaa, niin jatkossa pärjäät ilman testejä.

Mutta aikalailla ovulaatiolta noi sun tuntemukset vaikuttaa. Mutta varma ei tietenkään voi olla.

Mulla oireet tulee ennen munasolun irtoamista.