ovulaatio myöhässä= kuukautiset myöhässä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hjelp
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hjelp

Vieras
Hei. Minulla on säännöllinen kierto 32 päivää. ovulaation (jos sitä nyt aina tapahtuukaan pcos:n takia) olen bongannut yleensä kp 19. Nyt tässä kierrossa kuitenkin vasta kp 24-25. Onko siis näin, että voin olettaa kuukautistenkin tulevan reippaasti myöhässä tai sitten hyvällä tuurilla niitä ei tule sittenkään....? Raskautta toivotaan siis ja ens kierrossa aloitellaan clomifenia jos nyt ei tärppää.

Hei. Minulla on säännöllinen kierto 32 päivää. ovulaation (jos sitä nyt aina tapahtuukaan pcos:n takia) olen bongannut yleensä kp 19. Nyt tässä kierrossa kuitenkin vasta kp 24-25. Onko siis näin, että voin olettaa kuukautistenkin tulevan reippaasti myöhässä tai sitten hyvällä tuurilla niitä ei tule sittenkään....? Raskautta toivotaan siis ja ens kierrossa aloitellaan clomifenia jos nyt ei tärppää.

Ja jatkan vielä että, kaksi raskautta on luomusti alkanut kuitenkin, pcos:sta huolimatta.

Joko on tai sitten ei.
Mie sain aikoinaan Terolutit kierron säännöllistämiseksi. Niiden seurauksena ovis oli kp 10 ja kierto muuttui 30pv pitkäksi. Pitkältihän kuukautisten alkaminenkin on kiini kehon hormonimääristä. Jos ovulaation jälkeen ei tapahdu oikeaa hormonipitoisuuden muutosta kuukautiset ei ala ajallaan.

Juu kyllä sun menkat sitten venähtää, mietin itekkin aikoinaan ihan samaa :) selitän tämän nyt tännekin :D Mä tulin raskaaksi 28 ja 33kp, kierto aina ollut 33päivää. Toisessa munasarjassa havaittu useampia munasoluja, toinen taas normaali... Mutta kaksi lasta on saaneet alkunsa tuon polykystisen munasarjan munasoluista... Ainakin kovaa kipua oli niillä kerroilla samalla puolella!