ovulaatio ja verinen vuoto

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja juulia80
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

juulia80

Vieras
Hei

Mulla oli ovulaatio 25-27.10 aikoihin. Olimme Sunnuntaina 25.päivä "hommissa" ja mulla tuli sitten vauva puuhien jälkeen paperiin pyyhkiessä sellaista oikeen vaalean punasta vuotoa. (ei voi vereksi suoraan sanoa oli niin vaaleaa) Laitoin siteen mutta siihen ei sitten kuitenkaan enää vuotoa yön aikana tullut. Onko ihan normaalia? Voiko johtua siitä että munasolu olis sillon irronnu?

Sitten mulla oli vielä Maanantaina 26.10 aika lääkärille,olemme yrittäneet yli vuoden niin aloitettiin tutkimukset. Lääkäri teki ihan perus tutkimuksen terveyskeskuksessa ja katto sellasella "ultra" kepilläkin. ( en tiä mikä se oli oikeelta nimeltä) Kuitenkaan se ei sattunu eikä mitään. Kysyin tuosta vuodosta mutta vähän niinku sivuutti sen ja sano joo normaalia. (varmaan onkin mutta ikinä ei ole ennen tuollasta ollu niin totta se ihmetyttää) Illalla sitten kotona alko vatsaa kivistään aivan hulluna niinku se olis ollu ilmaa täynnä. Oli tosi vaikeaa olla muutaman tunnin ajan,aamulla taas olo oli ihan normaali. Sitä nyt mietin että johtukohan tuo kipu lääkärin tutkimisesta vai voiko olla siitä kun munasolu olisi irronnut??

(nyt vielä tyhmenpiä kysymyksiä) Kun lääkäri laittoin siihen ultra keppiin liukastevoidetta niin voiko siitä olla haittaa jos ovulaatio olis ollu vasta 27 niin tappaako se siittiöt? ja voiko se tutkimus haitata jos oli ovulaatio just sillon käsillä ?

Kiitos jos joku viitsii vastata näihin kysymyksiin

Yhteistyössä