Ovulaatio ei löydy, vai olenko vain hätäinen?

Lopetin pillerien syönnin 21.2, kuukautiset(tyhjennysvuoto) alko 25.2 ja loppus 2.3. Aloitin 10.3 Ovulaatio testit ja olen joka päivä tehny tähän päivään saakka..Voihan olla ettei ovulaatiota tule ollenkaan, mutta höh:/

Ja minähän en tiedä siis kiertoni pituutta, koska olen syönyt pillereitä monta vuotta. Aavistelin vaan että se olisi jossain näillä nurkilla, mutta ei näköjään. Jatkanko vaan testien tekemistä vai?

Aika lailla tyhjää on näyttäny, mut pari kertaa on ollu ihan super haaleita, ettei sitä edes melkeen näy. Ollaan kyllä aina sekstailtu 2-3 kertaa viikossa ja aina kun siin on näkyny edes toi ihan haalea viiva.Eli perjaattees ovis ei oo menny ohi ainakaan, jollen sitä vaan ite oo nähny testeissä. Kuinka yleistä se mahtaa olla, että ovulaatio jää kokonaan tulematta?

Mä olen jo ruvennut ajattelemaan (toiveajattelua), että olisin JO tullut raskaaksi.. En tie alkaako oireitakin kuvittelemaan, mutta mun maha on ihan turvoksissa. Luin keskustelujakin ja todella monella ollut turvotusta viikoilla 4->.. Voi tuo turvotus tietysti johtua jostain ruuastakin, mutta toivossa on hyvä elää;)

Sekin on ihan mahdollista, ettei oma hormonitoiminta ole vielä ehtinyt lähteä kunnolla käyntiin, kun pillereiden lopettamisesta on vielä noin vähän aikaa... :) Joillain kierron tasaantumiseen voi mennä useampi kuukausikin. En ole varma kuinka yleistä on että ovis jää tulematta, mutta muistelisin lukeneeni(?) että jo kolmekymppisellä saattaa olla pari kolme ovuloimatonta kiertoa vuodessa.

Tsemppiä joka tapauksessa kuumeiluun, eihän se raskauden mahdollisuuskaan poissuljettu ole! =)

Viimeksi muokattu:
Pillereiden jälkeenhän voi mennä puolikin vuotta, että munasarjat heräävät toimimaan kunnolla. Nehän ovat pilleriaikaan olleet täysin lepotilassa. Mutta kiva kuulla, että ovulaatio kuitenkin löytyi heti ensimmäisestä kierrosta.

Yhteistyössä