ovistikuista

Kertokaa, milloin on paras hetki pupuilla..esim. ovistikut näytti kahta viivaa lauantaina ja sunnuntaina, pääsimme peittoja tuulettelemaan vasta sunnuntai-iltana. Oliko jo liian myöhäistä? Nyt kp 32/28-30....tein testin jo 29 pvnä, ja ei näyttänyt +. Olen vasta tutustunut ovistikkuihin, enkä ole ilmeisesti oikein tulkinnut "parhainta ajankohtaa", koska ei ole vielä tärpännyt. Nyt yk 8. Antaisiko joku viisaampi neuvoja? Kiitos
 
varmaan kannattaa pupuilla vähintään joka toinen pvä sen koko ovisajan eli paria pvää ennen ovista ja pari kolme pvää sen jälkeen. Eli ei tuo liian myöhäistä ole mut paremmat mahkut kai sanotaan olevan jos ois sitä ennen jo pupuillu eli et ne simpat ois ollu jo odottamas sitä munasolua siel munanjohtimes..
 
eikä se välttämättä toki tärppää vaikka pupuilis oikeana ajankohtana koska se raskaus on kiinni niin monesta jutusta eli ovulaatiosta, hedelmöitymisestä, kiinnittymisestä jne.. Mutta kannattaa ahkeraan kyllä pupuilla niin on paremmat mahkut sit raskautua :) Tsemppiä ja testaile vaiks uudelleen ni näät onks siltikin tärpänny jo täst kierrosta! =)
 
Täällä kanssa yk 8 menossa ja ovistikut on ollut käytössä yk 2 lähtien. Ja kaikissa muissa paitsi yhdessä kierrossa olen oviksen ihan selkeästi bongannutkin, mutta ei ole ainakaan vielä tuottanut toivottua tulosta.

Itsellä käytössä mammaksin testit joissa muistaakseni sanotaan että ovis tapahtuu vasta myöhemmin (eli ei juuri sillä sekunnilla kun viivan saa vaan 1-2pv eteenpäin) siitä kun on tikkuun saanut plussan. Eli peittoja kannattaa heilutella siitä alkaen kun ovisplussan saa jotta simpat ovat siellä sitten valmiina kun munasolu saapuu, kun simpathan elävät 1-5 vuorokautta ja munasolu vain vähän aikaa (olikohan joku 12h?). Meniköhän selitys nyt tarpeeksi sekavaksi :D Toivotaan jotta sieltä plussa tulee!

 
Selitys meni perille...siitä tulikin mieleeni, että mulla on monesti ovista metsästäessä ollut kontrolliviiva kuitenkin vahvempi...että ns ovisviiva jää kuitenkin heikommaksi..olenko siis ovuloinut ollenkaan?
 
Mä saan itsekin testiviivan vahvemmaksi kuin kontrollin ja kesto 2-3päivää että on vahvempi, mutta silti tässä ei ole toivottua tulosta tullut. Meillä kumminkin yritystä 04/05 alkaen. Sovittiin silloin kun miehen kanssa aloitettiin yritys että 5v ja jos ei raskautta takana niin tutkimuksiin mutta nyt ollaankin jo puhuttu että tämän kierron jälkeen ilmoittaudutaan. Ja onhan raskaus kiinni muustakin kuin ovulaatiosta, hedelmöittymisestä ja kiinnittymisestä, meinaan spermasta.

Tämä kierto mennään joka toinen päivä periaatteella, jos ei tällä tärppää niin sit on vikaa ja tutkimuksiin mennään. Nyt kp11 ja ovistuntemuksia alkaa ilmaantua. Yleensä ovis ollut kp18, joten alan tilaamaan tikkuja :D

Tsemppiä ja plussatuulia kaikille! :heart:

 

Yhteistyössä