Ovistestin tuloksista

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja prinpressa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

prinpressa

Jäsen
01.11.2007
530
0
16
Olen ovistikutellut muutaman päivän. Joka testiin on tullut viivaa joka on sitten joka kerralla vahvistunutkin ja eilen tekemäni olikin jo tosi vahva (mut ei kuitenkaan ihan yhtä vahva kontrolliviivan kanssa). Tänään ku testasin niin ei tullu testiviivaa ollenkaan, pelkkä kontrolliviiva vaan. Tarkoittaako tää nyt, että ovis on siis jo tapahtunut ja muna irronnut?

Samaa mietin minä. Mulla nimittäin ihan sama juttu. One Step ovistestillä testasin. Millä sä? Ennen testannu Onni ovistestillä oon testannu ja siinä näkyny plussa tosi selvästi.

Mul sama merkki oli. Ehkäpä niis se positiivinen tulos vaan on tuommoinen, ettei ihan täysin yhtä vahvaa sen kontrolliviivan kanssa saakaan (saatika vahvempaa)? Tai näin oon kuullut sanottavan...

Hei. Minä tikuttelin Mammaksin ovistesteillä ja hailua viivaa kontrollin lisäksi tuli 3-4 päivää. Siihen loppuivat viivat, eli pelkkä kontrolliviiva enää näkyi. Luulin sitten (tikutusohjeita kun luin), ettei ovista tapahtunut lainkaan, mutta niinpä vaan tulin tuosta kierrosta raskaaksi. Ovis oli siis noiden hailujen viivojen viimeisenä päivänä.

Tsemppiä teille :flower:

Joo näin ajattelinkin, ettei kaikis ovistesteissä vaan yksinkertaisesti se testiviiva edes tummu ihan yhtä vahvaksi kontrolliviivan kanssa, vaikka tikutusohjeissa niin sanotaankin. Yleensä tää vika on just nois halpistesteissä... :kieh: Eli riittää, kun se testiviiva on ees melkein yhtä vahva sen kontrolliviivan kanssa |O

Kannattaa kokeilla eri merkkistä testiä. Itse sain mammaksi ovistesteillä vain hailakoita haamuja, mutta ostin apteekista first signal ovistestejä, niin näytti selvää ovisplussaa samana päivänä kuin mammaksi testi haamuviivaa.

Yhteistyössä