ovistesti raskaustestinä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja MoilasenH
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mulla näytti ovistesti raskauden varmaan pari päivää ennen raskaustestiä. Ovistestin testiviiva oli haalea, samaan aikaan kun raskaustestin testiviiva erittäin kyseenalainen.

Ovistestihän näyttää aina jonkinlaista viivaa joten vähän hankala voi olla tulkita johtuuko raskaudesta vai normaalista hormonitoiminnasta. Suosittelisin kuitenkin ihan raskaustestiä. :)

Alkuperäinen kirjoittaja Ilona:
Mulla näytti ovistesti raskauden varmaan pari päivää ennen raskaustestiä. Ovistestin testiviiva oli haalea, samaan aikaan kun raskaustestin testiviiva erittäin kyseenalainen.

Minä tulkitsen ovistestin ohjeet samoin kuin käyttäisin sitä ovistestinä, eli viivan olis oltava yhtä vahva tai vahvempi kuin kontrolliviivan.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
jään siis edelleen tiedottomaksi :D tänään on dpo9 ja testiviiva _lähes_ kontrollin värinen, ihan hiukan vaaleampi.
En tullu siis hullua hurskaammaksi :/

Toivotaan että on sitä itseään. :) Jos se ovistesti nyt reagoisi jo raskaushormoniin, niin eiköhän sitä parin päivän päästä jos raskaustestiinkin jonkinlainen viiva piirtyisi..? Mutta älä silti lannistu jos vielä ei näy!

Yhteistyössä