Ovistesti NEGATIIVINEN - silti raskaana?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja eihän?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

eihän?

Vieras
Kun aina puhutaan, että ovistesti on näyttänyt raskauden ennen varsinaista r-testiä, niin onko täällä kenelläkään ovistesti näyttänyt NEGATIIVISTA ja vasta raskaustestiin on tullut kaksi viivaa?

Haen tällä nyt vaan vahvistusta omille epäilyksilleni, että eihän se ovistesti voi kaikille näyttää raskautta :)

Mulla ovistesti näytti haaleeta haamu viivaa kokoajan (paitsi kun ovis päällä) ja viiva alkoi tummua vasta reippaasti sen jälkeen kun r-testi näytti jo raskauden. Ovistestiin siis tuli tummaa tummempi viiva heti varmaan 2-3 viikkoa siitä kun r-testi näytti vaalean plussan. Oli ylimääräisiä ovistestejä joten tuli testattua... :)

Mulla ei ainakaan ovistesti näyttänyt raskautta, vaikka raskaana sitten olinkin. Eli malta mielesi ja testaa raskaustestillä, kun kuukautisten pitäisi alkaa. Tsemppiä.

Juu ei kannata luottaa ovistestiin, mä en tiennyt olevani raskaana ja luulin vaan kierron menneen sekaisin ja tikuttelin ovista, aloin jo tuskastumaan kun koko ajan oli negaa, sitten tein raskaustestin ja kas kummaa, se oli positiivinen.
Ovistesti alko näyttää vähä tumemmpaa viivaa vasta joskus pari viikkoa raskaustesti plussan jälkeen, viikkojakin tais olla jo jotain 7+ sillon..
Suosittelen menemään raskaustesti ostoksille, muuten ei varmuutta saa.. :)

Yhteistyössä