Ovisplussa ja ovulaatio samana päivänä?

Hei, osaiskohan kukaan kertoa.... Minä tikuttanut nyt ovulaatiota sekä halppistesteillä että clearbluen digitaalisella... Normaalisti kuukautiskiertoni on 28vrk. Maanantaina ja tiistaina kananmunalimat, keskiviikkoaamuna ovistestit vielä negaa mutta illalla pärähti hymynaama ja liuskatestitki näytti plussaa... Ja testit tein siksi vielä illalla kun iltapäivällä alkoi kovat oviskivut ja vilutti ihan kamalasti, pää oli kipeä ja oksetti? Lämmötkin dippas alaspäin silloin keskiviikkona ja torstaiaamuna oli jo noussut takaisin normaalitasolle... Eli oliko ovis tuolloin keskiviikkona vai vasta 24-48h kuluttua tuosta digitestin plussasta kuten testin ohjeessa lukee??? Tänään kuitenkin jo ihan kuivakausi, mutta jomottelu alavatsalla jatkuu??? Olen ihan keltanokka näissä ovistestiasioissa ja siksi kysyn nyt apuja... Kiitos jos joku osaa vastata :)
 
Mull ainakin käy niin, että jos saan ovisplussan aamulla on jo ovis illalla=) kuulun näihin nopeesti ovuloiviin joihin ehkä sinäkin. Eli hyvinkin on mahdollista , että olet ovuloinut samana päivänä jo kuin plussakin on tullut=)
 
Mä taas kuulun niihin, jolla ovis tulee vasta plussan jälkeen noin 24-36h päästä kivuista päätellen ja ultrien perusteella. Ultrissa munarakkulat kasvaneet aina tosi isoiksi (25mm) ennen kuin irtoaa. Olen monesti täälläkin ihmetellyt, kun ovislimat loppuu vuorokausi ennen plussaa eli niistä ei voi mitään ennustaa. Onneksi ajoituksen ei tarvitse olla ihan minuuttitouhua ;)
 
Kiitos vastauksista!! Kyllä minä kans epäilen että se ovis taisi silloin tulla kun oli niitä kovia vihlaisujakin samana päivänä :) Ja samalla tavalla Mur-Mur minulla on nyt jatkunut jomottelut tuon oviksen jälkeen ja jatkuu edelleen, hieman menkkakivun tyylistä jotenkin puristavaa jomottelua... Mietin vaan että tiistai aamu oli ainoa kun lemmiskeltiin, joten katsotaan nyt riittikö se... :confused: :heart: Niin ja nuo ovistestit tikuissa oli plussaa vielä eilenkin mutta clerbluen digi ei antanut hymynaamaa muutakuin tuolloin keskiviikkoiltana... ??
 
Solene - se eka O+(yhtä vahva viivanen, tai vahvempi)vaan huomioidaan, ei enään muita.:wave:
..toisilla tulee vielä ekan vahvan viivasen jälkeen, jopa parikin päivää O-plussaksi luettava viivanen - niitä ei siis huomioida.

Toivonpa, että tallettelusi riittäis tärppiin - ajoitus ollut ainahin passeli.:heart:
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä