Oviskivuista!?help!

Pliis,auttakaa ja neuvokaa kokematonta!kp 14 menossa ja nyt on semmoset 4h painanu,koskenu,jomottanu ja vihlonnu tuonne vasempaan munasarjaan,voisko olla ovis??menkat ei kauhean säännölliset ole,34pv. oli viimeeksi ja muutaman päivän tässä olen tuota ah, niin ihanaa greippimehua väkisin nieleskellyt,jos sillä olisi jotain osuutta asiaan?ei ole koskaan ennen näin meinaan juilinu..yk 1 aloiteltiin,eli kaikki neuvot kehiin vaan :D
 
Kyllähän tuo ovikselta musta kuulostaa, tai siltä et se on tuloillaan. Mulla juilii, vihloo ja jomottaa aina toiseen munasarjaan aina välillä useampana päivänä ennen ovulaatiota. Saaks kysyy onko limoja? ;) Varmuudeks kuitenkin tänään koittasin miehen saada petiin kaadettua ;) Ja jos kauheen epäsäännöllisinä kierrot jatkuu, niin ite tykkään käyttää ovulaatiotestejä, nin ei tarvii arpoo millon ovis on, tosin ne voi tuoda mukanaa stressiä ja suorituspainetta, mut itelle toimi oviksen löytämisessä. Tsemppiä yritykseen!
 
Nyt on kyllä niin,että limoista en oikein osaa sanoa kun on tuota miestä kaadeltu ja on tultu kaadetuksi, pitkin viikkoa,että MITÄ minusta vuotaa :D !yleensä pari viikkoa ennen menkkoja valkovuoto on runsasta,''voidemaista'',vielä ei ole sitä näkynyt..tästä limojen bongailusta olen täällä vasta lukenut,eli limantarkkailun suhteenkin noviisina mennään :D paljonko sitä varsinaista ovislimaa tulee/pitäis tulla? Miten ihmeessä en tiennyt näistä palstoista kun ekaa alettiin väsäämään??:D
 

Yhteistyössä