Ovis - yhdyntä - NEGA

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hikka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

Hikka

Vieras
Tervehdys kaikki kanssasisaret!
Olen jonkin aikaa seuraillut näitä sivuja ja saanutkin paljon hyviä vinkkejä ja vastauksia, vaikken ole itse ehtinyt mitään kysymäänkään. Nyt kuitenkin haluaisin tietää, vaikuttaako teroluttien syöminen mitenkään raskaaksi tulemiseen. Tarkoitan nimen omaan raskautta estävästi. Gyne sanoi, ettei haittaa vaikka terojen aikaan tulee raskaaksi, ett sitten vaan lopetetaan terot. Mut onko se näin? Toisaalta toki ei ole mitään syytä epäillä gynen puheita, haluaisin vain kuulla sen vielä jostain muualtakin.

Sit toinen juttu mikä herätti epäluuloni. Tikuttelin ovulaatiota ja löysin sen myös, minkä seurauksena olimme yhdynnässä varmaan viitenä päivänä ovisplussan jälkeen päivittäin ja itseasiassa ennen ovulaatiotakin parina päivänä. Nyt on ihan pian menkka-aika ja takuulla menkat alkavatkin, tunne on ihan sellainen tuolla alakerrassa. Onko tämän perusteella syytä jo alkaa vähän epäillä että jotain olis pielessä, sillä ajoitushan nyt ainakin meni tismalleen nappiin? Missä siis voisi olla syy, jos yritys epäonnistui kaikesta huolimatta? En ole pököttänyt yhdynnän jälkeen vuoteessa pylly pystyssä puolta tuntia, mutta olen ymmärtänyt ettei sillä mitään sanottavaa vaikutusta olisikaan.

Älyttömän paljon kiitoksia jos joku osaa minulle vastata!
-Hikka-

Vaikka sais tikutettua oviksen ja harrastais seksiä täydelliseen aikaan niin jossain mun muistaakseni sanottiin että tärpin mahdollisuus on silti vain 20-25%. Ja aina esim ovis tikun plussasta huolimatta ovista ei tapahdu. Melkoista salatiedettä tuntuu tämä lasten alulle saaminen olevan

Mä olen syönyt teroja, mun ymmärtääkseni niistä voi olla apua raskaaksi tulemiseen sen takia et terot säännöllistää kiertoa ja sen myötä ovulaatiokin tapahtuu helpommin, kun kierto on säännöllinen.

Mitä ovis ajankohtaan tulee, niin helppoahan se olis, jos tulis heti raskaaksi, kun tietää ovisajankohdan ja yhdyntöjä just silloin, tarkoitan, että siihen vaikuttaa niin moni tekijä esim. stressi, liika yrittäminen yms.

Mulla on yksi poika ja hän sai alkunsa heti ekasta kierrosta, kun vasta oltiinkin päätetty, että raskaus saa tulla jos on tullakseen, heti tärppäsi. Nyt on yritetty reilu vuoden toista ja on todella yrittämällä yritetty, olen laskenut kierron päiviä, tehnyt ovulaatiotestejä yms. eikä tärppää.
Gynekin sanoi, et mitä jos unohtaisitte vähäksi aikaa laskemisen ja sen liiallisen yrittämisen, niin voisi helpommin tärpätä.

Tiedän, helpommin sanottu kuin tehty ;)

Kiitos. Sitä vaan jotenkin helposti ajattelee heti pahinta... Mutta loppupeleissähän onnistumisprosentti on melkoisen hyvä, jos vaikka joka neljäskin kerta suo mahdollisuuden raskautua ;)

Terot nyt sit ei ilmeisesti ainakaan _vähennä_ raskaaksitulon mahdollisuutta - mikäli ymmärsin oikein noista muista viestiketjuista lukemani.

Pakko ajatella positiivisesti ja jatkaa yritystä. Menkkoja tässä odotellaan, joko huomenna tai ylihuomenna pitäis alkaa. Tai ei pitäis, mutta tiedättehän mitä tarkoitan...

-Hikka-

Yhteistyössä