Ovis vai kropan sekoilut?

Hieman taustaa: Meillä on yksi lapsi, joka on saatettu aluille menopurin + pregnylin + lugejen avulla. Mulla on todennköisesti PCO tai ainakin sen tyyppiset munasarjat. Kierrot ovat äärimmäisen pitkiä tai eivät tule ollenkaan ilman lääkitystä. Synnytyksen jälkeen luomumenkat ovat tulleet ehkä 3 kertaa. Kiertopäivät olleet 50-70. Tässä kierrossa mahaa alkoi juilimaan erityisesti, mietin, että ovistakohan tekee. Lievän limaisuuden ym. alavatsa oireiden perusteella päättelin oviksen olevan, en kuitenkaan testannut. Näistä oireista reipas viikko ja oireet jatkuivat alavatsalla. Päätin pääsiäisenä, pitkäperjantaina, tehdä huvin vuoksi ovistestin ja se näytti selvää plussaa täydeksi hämmästykseksi. Testasin seuraavana päivänä, minusta edelleen selvä plussa, testasin kolmantena päivänä ja hieman haaleampi kuin plussa. Neljännen päivän jätin väliin ja viidenttenä päivänä testasin jälleen ja ihan selvä nega. Alla kuvaa testeistä. Mitä olette mieltä? Sekoileeko kroppa vai olikohan oikeasti ovis kyseessä? Klikkaamalla kuvaa saa suurennettua.

[/URL][/IMG]

Nyt mietinkin, että oliko mulla oikeasti ovis vai onko tämä kropan jotain omia sekoiluita? Mutta toisaalta eihän ovistesti näytä plussaa, jos ei LH-taso nouse selväksi plussaksi vai? Olikos se PP1 ovisplussasta seuraava vai sitä seuraava päivä? Odottelen nyt kaksi viikkoa ja testaan sitten jos menkat ei ala sitä ennen ja soitan taas lääkäriin, jos kierto ei lähde käyntiin ollenkaan.

Mulla on kasvoihin tullut nyt ihan ihme röhelmää ja pari kamalaa finniä (näitä ei ikinä muuten ole eikä tule). Edellisessä raskaudessa näitä samoja näppyjä (pientä röhelmää) tuli muistaakseni PP5-8 aikana. On tämä naisen kroppa vain ihmeellinen :D
 
Viimeksi muokattu:
Hei,

Mulla kans ollu aina tosi epäsäännölliset kierrot (3krt/vuosi), oon käyttäny noin 8 vuotta e-pillereitä ja tammikuussa jätin pois. Sen jälkeen ei oo kuukautisia kuuluna. Muutamaan otteeseen on ollu kuukautiskipuja, mut vuotoa ei oo näkyny. Mitähän ne kivut on olleet? Eilen taas näitä oireita, samanlaisia kuin sinulla: menkkamaiset kivut, kauhea turvotus... ja aloin tietenkin miettimään että olisko se ovis nyt?? Kuinka monta päivää kipujen jälkeen testasit ovisplussan? Mulla loppu tikut just eilen (näyttäneet pelkkää negaa) ja mietin että pitäskö tässä nyt lähteä uusia vielä ostamaan?! Mulla nyt kp 15, kuukautiset käynnistettiin teroilla.
 
Mulla ensinnäkin kesti ne "kivut"/tuntemukset melkeen sen 2 viikkoa ja sen kahden viikon jälkeen testasin oviksen. Kannattaa tikutella ovista, mutta sekin voi olla, että et edes ovuloi, jos kierto on hyvin pitkä. Mulla clomit autto jossain vaiheessa asiaan.
 

Yhteistyössä