ovis plussako??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mariel85
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Mariel85

Jäsen
09.08.2005
638
0
16
Moikka!

Nyt on menossa kp18.. olen tikuttanut kp12 asti. tullu tosi haaleeta viivaa nyt kuitenkin eilen ja tänään tullut PALJON vahvempi, mutta ei kuitenkaan aivan yhtä vahva kuin kontrolli.
jonkun aikaa on myös tuntunut välillä vihlontaa alavatsalla..
Onko toivoa?
Olen niin toiveikas kun taustalla on pco eikä yleensä koskaan näin vahvaa viivaa eli harvoin ovuloin..

Kommentoikaahan! :flower: =)

Heips!!

Itselläni ensi kertaa juuri saman merkkisiä testejä ja jääpi nähtäväksi, saanko näillä viivan vahvistumaan??..normaalisti käytän ClearBluen digitestiä.

..muuten, älä testaile enää klo. 20.00 jälkeen, suositushan on klo. 10-20.00 välillä ja EI aamun ensi virtsasta!!..

Toivottelen menestyksekästä oviksen metsästystä ja että viiva pärähtää siulla tummaksi!!:wave:

testailin samalla davidin testillä tässä kierrossa, nyt n. 11 dpo. mullakaan se ei tullut ihan saman vahvuiseksi kuin se kontrolliviiva, mutta kaikki muut merkit oli kyllä siihen viittaavia, että ovis oli ja meni. mullahan ei siis antanut mitään haamujen haamuja ennen tai jälkeen, vaan selvästi nousi siinä yhtenä päivänä, taisi olla silloin sunnuntai...kun lauantai jäi sillon testaamatta ja epäilen, että sillon olis ollu kaikista tummin, ehkä. mut en olis huolissaan, jos siitä nyt selkee tumma viiva tuli, vaikkei nyt ihan kontrollin kanssa samanvärinen ollutkaan. mulla ainakin muut oireet antoivat ymmärtää oviksen olleen...ite ainakin koen, että mulla ovis oli. toivottavasti ainakin. kun nyt vähän muutenkin kuunte lee kroppaansa, niin eiköhän se siitä! :)

Simpsusen kanssa samoilla linjoilla. Tilasin mammaksilta testejä ja menetin parissa kierrossa hermoni ihan täysin, että ei mulla mitään ovuaatiota edes ole. Sitten otin avuksi cb:n digin ja johan rupesi löytymään! Ja mä kyllä tein aamupissasta, vaikka noissa liuskatesteissä ei sitä suositellakaan. Olen kerran testannut asiaa ja aamulla tuli tosi vahva viiva (ei saman vahvuinen kontrollin kanssa kuitenkaan) ja iltapäivällä sitten selvästi haalempi, vaikka ohjeiden mukaan olin vessassa käymättä. Että mä kyllä liputan sen cb:n puolesta varmennustestinä. Siten ne riittää moneen kiertoon, kun testailee halpiksillä ja varmentaa digillä.

Moikka! Ilmeisesti se ovis kuitenkin sillon viime viikolla oli. Ainakin lämmöt ollu koholla! su,ma ja tänään yli 37. 37,3 ja 37,5 jne.
oloni ei kuitenkaan siis ole mitenkään kipeä! Viimeksi näin kun odotin esikoista.. :whistle:

Yhteistyössä