Ovis pitkässä kierrossa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Peppi30
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Peppi30

Jäsen
04.01.2008
197
0
16
Kokemuksia oviksesta pitkässä kierrossa? Kuinka moni on raskautunt, vaikka kierto ei ole ollutkaan normaalinpituinen?

Minun kierrot vaihtelee välillä 35-49, enkä tunnista ovulaatio-oireita läheskään joka kierto. Lääkäri olisi määrännyt Terolutit kiertoa tasaamaan, mutta sanoi myös, että Terolutit saattavat estää ovulaationi. Jos ovis tapahtuisi yleensä kp20 ja alan syömään Teroja kp15->. Eli onko näin, että Terolutit saattavat estää ovulaation?

Hämillään.

Moi!

Mä en noista Teroluteista tiedä mitään,mutta oletko kokeillut ovistestejä siihen ovulaation "määrittämiseen"? Mulla kierto on säännöllinen 25/25 mutta kun on jo yk.8 menossa niin noilla ovistesteillä varmistan itselleni että ovulaatio todellakin tapahtuu..

Plussaonnea
:hug:

Kannattaa mitata aamulämpöjä, niistä näkee ainakin jälkeenpäin, että onko ovista tapahtunut. itse en saa kierron epäsäännöllisyyden vuoksi tikutettua ovista, mutta lämpöjä vertailemalla oviksen saa bongattua (siis jälkikäteen). Itseäni auttoi tosi paljon aamulämpöjen tulkinnassa www.fertilityfriend.com
+++++ :whistle:

Itselläni kierto 37-43 ja ovistesteillä oon testaillu millon ovis on. Yleensä tullu testistä plussa kp 23-24, eli aika kierron lopussa. Yksi lapsi minulla jo on ja toista yritellään. Raskautunut olen kerran tällä pitkällä kierrolla, mutta meni kesken. Ensimmäisen lapsen aikaan kierto oli 33.Eli pitkässä kierrossakin voi raskautua, mutta lääkärini mukaan hankalempaa, kuten olen itse sen nyt kokenut.

Yhteistyössä