ovis oli, menkat ei tuu, testi nega

Eli bongasin oviksen kp 13 clearbluen digitestillä. Nyt dpo 16. Yleensä menkat alkanut dpo 14. Raskaustestit ollu negoja, mutta ei mitään oireita menkoista. Ennen tullut menkoista kaikkia merkkejä, että kohta vuotaa, mutta nyt ei. Välillä vähän pistää/kivistää vatsaa ja eilen tuli pari kertaa elohiiri alavatsaan.

On herännyt kysymys, että voiko olla, että ovistesti on näyttänyt väärin? ( ja siis kyseessä se hymynaamatesti). Onko jollain tämä testi pettänyt? Mitä tää on...
 
Moi! Mulla kävi samanlailla kun sullakin, eli tammikuussa testasin ovista glearbluen digitaalisella ja hymynaama tuli mutta menkkoja ei alkanu ja kierto vaan venyi.. mun veikkaukseni on se että munasolua ei irronnut lh piikistä huolimatta. Gynelläkin kävin helmikuun lopussa ja sanoi että jos ovis tulee niin yleensä kierto ei veny ellei ole raskaana. Mulla tosin kierto vielä sekaisin kun pillerit jätetty pois marraskuussa ja gyneltä sain terolutit että menkat tulisi. Joulukuun 2014 jälkeen ei menkkoja näkyny. Nyt onneks menkat saatiin tulemaan terolutien avulla.


Jos menkkoja ei ala viikonkaan päästä niin tee ilmanmuuta uusi raskaustesti! Tai käy vaikkapa verikokeessa mittauttamassa HCG arvo.
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä