ovis ohi mutta vatsakivut jatkuvat

En tiedä onko täällä ollut joskus samanlainen kysymys....mut nyt on pakko kysyä. Mulla oli ovis tuntemuksia 15, 16.ja 17.päivä ja nämä vatsakivut jatkuvat vieläkin. Vatsakivut ovat tietenkin lievempiä mutta mulla ei oo koskaan ollu tällaista. Kertokaa mitä tä voi olla? Jäiköhän ovis päälle :D ihmettelen vielä suuresti tuota ku ovis tuntemuksia oli noin monena päivänä ku mulla on vain sinä yhtenä päivänä ja sitten loppuu kaikki ovis oireet. Oon kiitollinen jos joku vastaa.
 
Moi. Mulla oli tässä kierrossa ihan sama. Yleensä ovisoireet vatsakipuineen sen yhen päivän. Nyt oli kolme päivää, joista ne pari päivää vähemmän kipee (ilman buranaa pärjäsi). Mutta aattelin, että mulla olis useempi folli siellä ja täten oli tuota keltarauhashormoniakin enempi ku normaalisti. Ja aina kun follit on oikeella puolen, on kivut kovemmat. Tiedä sitten mikä oikeesti oli syy. Joskushan voi myös folli jäädä puhkeamatta (jos jo tosi iso ennen lh-huippua) ja muuttua vaikka kystaksi (se kyllä kai kuivuu/poistuu itsekseen). Eli siinäkin vaihtoehto.
Oot varmaan ovistestejä tehnyt....?
 

Yhteistyössä