ovis ja menkat!!!???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mitästääsit
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mitästääsit

Vieras
Tulin kyselee tältä palstalta, kun on niin kauhee huoli!!! en ole siis raskaana, mutta kovasti yritetään..
Minulla on nyt kuukautiset menossa. kuukautiset on kyllä aika erikoiset, vuoto on limaista ja normaalin näköistä muuten. tekee mieli seksiä älyttömästi.
Voikohan olla, että minulla on ovulaatio menossa nyt???
Mitä mieltä olette, jos tulisin nyt raskaaksi, niin uskotteko, että raskaus kestää?? voiko olla, et kohdun limakalvo ei ole tarpeeksi "paksu" kiinnittymiseen???
Onko kokemuksia vastaavasta? toivottavasti olisi positiivisia sellaisia.....

en tiedä onko nyt ihan kysymykseesi vastaus mutta =)
hyvä ystäväni oli yhdynnässä, vieläpä "keskeytetyssä" sellaisessa menkkojen viimeisenä päivänä- eli paperiin tuli vielä hieman vuotoa, ei muuten.
meni n.2 viikkoa ja kaveri alkoi oireilemaan kaikilla tavoilla eikä kyllä ollut uskoan silmiään kun raskaustestin teki ja plussaa näytti :o

ja hänen oli pakko tulla siitä kerrasta sillä edellisestä panosta :p oli kulunut yli 3kk aikaa :whistle: ja testin välissä ei pannut toiste (tosi kauniisti) :saint:

vauva ei siis ollut suunniteltu, kaveri luotti "varmoihin" päiviin ja vieläpä keskeytettyyn yhdyntään. eipä meinannut lääkäri uskoa että oli silloin raskautunut, tosin selitti että siinä kierrossa olisi saattanut useampi munasolu irrota tai edellinen solu olisi vielä ollut kypsässä iässä :o

mä uskon että mikään ei ole mahdotonta enään tuon jälkeen näissä raskautumisjutuissa
:D

onnea paljon yritykseen :heart: :D :flower: <br><br>

\
Alkuperäinen kirjoittaja 13.05.2007 klo 00:29 mitästääsit kirjoitti:
Tulin kyselee tältä palstalta, kun on niin kauhee huoli!!! en ole siis raskaana, mutta kovasti yritetään..
Minulla on nyt kuukautiset menossa. kuukautiset on kyllä aika erikoiset, vuoto on limaista ja normaalin näköistä muuten. tekee mieli seksiä älyttömästi.
Voikohan olla, että minulla on ovulaatio menossa nyt???
Mitä mieltä olette, jos tulisin nyt raskaaksi, niin uskotteko, että raskaus kestää?? voiko olla, et kohdun limakalvo ei ole tarpeeksi "paksu" kiinnittymiseen???
Onko kokemuksia vastaavasta? toivottavasti olisi positiivisia sellaisia.....
minä tulin raskaaksi menkkojen viimeisenä päivänä!!
tai jatkui sellanen pieni (tuhru)vuoto viel pari päivää.
ja tosiaan,seksi aika harvaa niin tiedän että se oli toi päivä :)

Itse asiassa on paljon naisia, jotka pitävät seksistä kuukautisten aikaan, sillä silloin veri pakkautuu tuonne alapäähän. Eli ei mitenkään mahdotonta, että kuukautisten aikana tekee mieli enemmän seksiä.

Ovulaatio voi tulla koska tahansa, myös silloin kuukautisten aikana ja myös silloin voi tulla raskaaksi.

Tärkeintähän raskaaksi tuloa yrittäessä on joka tapauksessa harrastaa tarpeeksi seksiä. Ei muuta kuin yhdyntä joka toinenpäivä, niin eiköhän se siitä ennemmin tai myöhemmin. Kuulemma monet unohtavat tuon olennaisen asian, kun yrittävät tulla raskaaksi. Aika kummallista...

Yhteistyössä