Ovis halpa-testeistä...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Adeliina
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Adeliina

Jäsen
29.06.2007
72
0
6
Osaako kukaan auttaa tai onko vastaavia kokemuksia...

Tilasin siis halpa-testiltä ovistestejä. Oon niitä nyt tikutellu kp 7 asti.
Kaikkina päivinä on tullut yksi viiva eli nega. Mut nyt sit eilen kp 12 tuli haamu siis kaksi viivaa mut toinen selvästi vaalempi (tulos tietty nega tiedän). Kun sit tänään tein taas testiä niin tuli vaan yksi viiva.

Kysymys kuuluukin et eikös sen pitäis alkaa noilla haamuilla ja sit vahvistua?

Kiitos jos joku osaa vastata :heart:

No niin yleensä. Mäkin koklasin tikuttaa huvikseen muutama päivä sit ja sain haamun, mutta sit olikohan toissapäivänä, niin ei ollut haamuakaan..Ottaa nyt näistä selvää.
Tosin mulla menkat myöhässä...

Paras konsti olis pupuilla vaan muutaman kerran viikossa, eikös niin... :D

Heippa! Mulla taas tällänen ongelma noiden ovistikkujen kanssa.Mulla on siis koton kahta eri tikkumerkkiä, ja nyt eilen illalla ja tänään kun testailin sain clinic merkkisellä tikulla kaks todella vahvaa viivaa eli olis niinku ovis mutta citymarketista ostetulla rsfu tikulla sain vain yhden vahvan eli testi viivan ja toinen viiva oli hailakka eli tarkottas negaa oviksen suhteen :( . Eli kumpaa testiä pitäs uskoa? Siis ajttelin jokatapauksessa vällyjen välissä puuhailla, mutta olis silti kiva tietää et kumpi testi on varma????? Vastatkaa please jos joku viisaampi tietää, tai jos joku muu on saanu samanlaisia tuloksia......

[/b]Adeliina Itse käytin parissa kierrossa noita halpa-testi.fi:n ovistestejä ja minun kokemukseni mukaan ovat aivan p***koja :kieh: Koko kierron näyttivät negaa ja yhtenä päivänä ainoastaan sain haamuista haamuimman - joka siis kaikkien oman kehn oireiden mukaan oli ovulaatioaikaa! Jätin koko homman sikseen ja käytän oman kehon tarkkailua apuna; tikut toivat aika paljon stressiä ainakin minulle :ashamed:

Tosin olen miettinyt sitäkin vaihtoehtoa, että ehkä kaikilla ei lh-hormoni nouse niin paljoa, että testissä näkyisi???

Minä kans tilasin halpa-testin kautta ovistestejä ja nyt käytän niitä ekaa kiertoa. Olen käyttänyt niitä jo 14kpl (alotin testauksen hyvissä ajoin ja mulla kierto on pitkä 35pvää). Välillä on haamu, välillä nega jne. Olen kans ihan sekasin, että milloin se ovis oikein on. Mielstäni ovis jo oli. Huomasin sen limoja tarkkailemalla. En tiedä, uskoako noihin testeihin ollenkaan...

Yhteistyössä