Osaako kukaan auttaa tai onko vastaavia kokemuksia...
Tilasin siis halpa-testiltä ovistestejä. Oon niitä nyt tikutellu kp 7 asti.
Kaikkina päivinä on tullut yksi viiva eli nega. Mut nyt sit eilen kp 12 tuli haamu siis kaksi viivaa mut toinen selvästi vaalempi (tulos tietty nega tiedän). Kun sit tänään tein taas testiä niin tuli vaan yksi viiva.
Kysymys kuuluukin et eikös sen pitäis alkaa noilla haamuilla ja sit vahvistua?
Kiitos jos joku osaa vastata :heart:
Tilasin siis halpa-testiltä ovistestejä. Oon niitä nyt tikutellu kp 7 asti.
Kaikkina päivinä on tullut yksi viiva eli nega. Mut nyt sit eilen kp 12 tuli haamu siis kaksi viivaa mut toinen selvästi vaalempi (tulos tietty nega tiedän). Kun sit tänään tein taas testiä niin tuli vaan yksi viiva.
Kysymys kuuluukin et eikös sen pitäis alkaa noilla haamuilla ja sit vahvistua?
Kiitos jos joku osaa vastata :heart: