Oviksen tikutus, kun menkkoja ei ole vielä kuulunut synnytyksen jälkeen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mussu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mussu

Vieras
Eli meidän pieni on 8,5kk ikäinen, eikä menkat ole alkaneet vielä synnytyksen jälkeen. Toinen lapsi olisi toiveissa kohtuupienellä ikäerolla. Imetys loppui pojan toimesta (raivoriuhtomista ja puremista) noin 2 viikkoa sitten. Nyt olen ihan kokeilumielessä testannut ovistikuilla kolmena päivänä. Eka päivä oli todella hailakka haamu. Toka jo hiukan tummempi. Eilen todella selkeä viiva, muttei kuitenkaan vielä samanvahvuinen, kuin kontrolliviiva. Tänään pitäisi testata taas parin tunnin päästä. Ei malttaisi odottaa!

Voiko olla, että mulla käy nyt niin hyvä mäihä, että vaikka ei tiedä vielä mitään kierrosta, niin heti onnistun löytämään oviksen?!? :O

Onko muita samassa tilanteessa olevia/olleita, jotka on tikuttanut ovista ennen ekoja menkkoja synnytyksen jälkeen?

Entä kuinka tarkkaan samaan aikaan joka päivä pitää tikuttaa? Haittaako esim. parin tunnin heitto? Nyt olen ollut kyllä näinä kolmena päivänä täsmällinen.

Kiitos jo etukäteen vastauksista! :)

Tää ei nyt auta sua, mutta mä oon miettinyt vähän samoja asiota. Meillä myös vauva 8kk, eikä menkat synnytyksen jälkeen ole vielä alkaneet. En oo tikutusta aloittanut, mutta kiinnostaisi kyllä tietää missä tän kropan kanssa mennään... Aika hakuammuntaahan tuo toki vielä olisi. :|

Toivottavasti sulla lykästää ja bongaat oviksen ja sitä myöten myöhemmin myös sen toisen PLUSSAN!! :)

MUILLA KOKEMUKSIA? :)

No niin... Testasin silloin kahen aikoihin ja samanvahvuinen viihahan sieltä tuli kuin eilen. Eli ei yhtä vahva kuin kontrolliviiva, mutta ihan selkeä ja aika tumma. Kauankohan mun pitäis tikutella?

Eikö tosiaan ole ketään, joka osais näihin mun kysymyksiin vastata?

Eli:

1.Onko muita samassa tilanteessa olevia/olleita, jotka on tikuttanut ovista ennen ekoja menkkoja synnytyksen jälkeen? Miten meni?

2. Entä kuinka tarkkaan samaan aikaan joka päivä pitää tikuttaa? Haittaako esim. parin tunnin heitto?

3. Kuinka pitkään ootte tikuttaneet ennen kuin ootte löytäneet oviksen tai luovuttaneet?

Yhteistyössä