M
mussu
Vieras
Eli meidän pieni on 8,5kk ikäinen, eikä menkat ole alkaneet vielä synnytyksen jälkeen. Toinen lapsi olisi toiveissa kohtuupienellä ikäerolla. Imetys loppui pojan toimesta (raivoriuhtomista ja puremista) noin 2 viikkoa sitten. Nyt olen ihan kokeilumielessä testannut ovistikuilla kolmena päivänä. Eka päivä oli todella hailakka haamu. Toka jo hiukan tummempi. Eilen todella selkeä viiva, muttei kuitenkaan vielä samanvahvuinen, kuin kontrolliviiva. Tänään pitäisi testata taas parin tunnin päästä. Ei malttaisi odottaa!
Voiko olla, että mulla käy nyt niin hyvä mäihä, että vaikka ei tiedä vielä mitään kierrosta, niin heti onnistun löytämään oviksen?!? :O
Onko muita samassa tilanteessa olevia/olleita, jotka on tikuttanut ovista ennen ekoja menkkoja synnytyksen jälkeen?
Entä kuinka tarkkaan samaan aikaan joka päivä pitää tikuttaa? Haittaako esim. parin tunnin heitto? Nyt olen ollut kyllä näinä kolmena päivänä täsmällinen.
Kiitos jo etukäteen vastauksista!
Voiko olla, että mulla käy nyt niin hyvä mäihä, että vaikka ei tiedä vielä mitään kierrosta, niin heti onnistun löytämään oviksen?!? :O
Onko muita samassa tilanteessa olevia/olleita, jotka on tikuttanut ovista ennen ekoja menkkoja synnytyksen jälkeen?
Entä kuinka tarkkaan samaan aikaan joka päivä pitää tikuttaa? Haittaako esim. parin tunnin heitto? Nyt olen ollut kyllä näinä kolmena päivänä täsmällinen.
Kiitos jo etukäteen vastauksista!