oviksen jälkeiset oireet

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja yui
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Y

yui

Vieras
Ma oli ovulaatio. Tuli runsaasti limaa pvä ajan. Eilen vihlasi kivuliaasti vasemmalta alavatsasta ja alkoi julmettu päänsärky heti tämän jälkeen.

Tänään alkoi menkkamaiset kivut alavatsalla ja nyt iltaa kohden ovat vaan voimistuneet. Kasvoja ihan kuumottaa kun on niin tuskainen olo. Ihan sellainen olo että vuoto voisi alkaa nyt heti. Ja vatsa on ihan turvoksissa kuin potkupallo.

Voiko oviksen oireet tulla näin voimakkaana vasta jälkikäteen?

Ihme ja kumma, mutta mulla on aivan samanlaiset oireet meneillään. Paitsi että ovislimoja tulee neljättä päivää ja kipuilu yltyy. Otin litalgin 50mg kipuihin. Vatsakin on turvoksissa.
Joskus mulla ilmeisesti ollut munasolu hieman tiukassa ja sen tähden niin paljon oireilee, että liekkö nytkin. Seuraavista menkoista aloitan pillerit.

Niin vieläpä semmottista että, jos munasolu on ollut tiukassa se on voinut irrotessaan/puhjetessaan aiheuttaa pienen verenvuodon joka sitten myös aiheuttaa kipuilua. Itselläni tuntuu sellaista polttavaa kipua molemmilla puolilla alavatsaa silloin. Mutta minullapa onkin endometrioosi niin olen aika paljon mietiskellyt ja tunnustellut sekä lääkärissä juossut näiden takia.

Yhteistyössä