Ovien vaihto

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Paljonkohan suunnilleen maksaa asunnon ovien vaihto? Pitäisi 5 ovea ja ovenkarmit vaihtaa uusiin. Peiliovet tulisi. Ja kaikki työ ulkopuolisella myös.
80 luvun alussa rakennettu talo että onkohan ovien koko muuttunut että en tiedä onko noissa jotain standardimittoja?

Me vaihdettiin ovet 1980 rakennettuun taloon ja standrdimitoilla olivat. Me oikaistiin sen verran että vaihdettiin pelkät ovet ja karmit vaan maalattiin uudelleen valkoisiksi. Hyvännäköistä tuli. Ne ovet oli niitä K-raudan valkoisia peiliovia, maksoivat n. 80 €/kpl 5 vuotta sitten eli 6 oven vaihto oli n. 500 €. Eteisen väliovelksi otettiin 6-ruutuinen lasiovi, se taisi maksaa 240 €

Valkoinen peiliovi maksaa noin 80€ ja karmit päälle muistaakseni 20€. Meillä -85 rakennettu talo ja uudet ovet oli 2cm korkeampia kuin vanhat, joten purkaa sai että uudet ovet saatiin paikoileen. Kannattaa mitata ovi niin tietää onko samat mitat kun uusissa. Listat on myös yllättävän kalliita... Työstä en osaa sanoa kun vaihdettiin itse.

Mulla sama projekti ! Ovet täällä 80 kpl ja karmit 30. Taidan kyllä maalata vanhat karmit.
Aattelin kyllä sinkkuäitinä hoitaa homman itse, ei kai tuohon mitään remonttireiskaa tarvita. Vanha ovi pois ja uusi tilalle.

Yhteistyössä