Överiksi meni - ostin 5 takkia itselleni alennusmyynneistä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vaatefriikki
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Minäkin ostin 3 poplaria CM:n alesta. Vaalea poplar, samanlainen mustana ja vielä yksi beigenä. Jokainen maksoi 10€ ( 79,90). Kaiken lisäksi olivat puuvillaa, ei mitään muovia eli polyesteria. Ostin ne seuraavaksi 10 vuoden käyttöön.

Sen lisäksi ostin keväällä Joutsenen untuvatakin 60 %:n ale, nyt 200€. Sitä aion käyttää myös vähintään 15 vuotta.

Gil Bret -takki kirpparilta, lähes käyttämätön 40€. Erittäin hyvälaatuinen (villaa).

Sen lisksi vielä kevyttoppatakki 10€ (89,90) Prismasta ja myös villakangastakki 10€ (79.90) Prismasta.

Mulla menee yleensä vuosittain max 300 euroa vaatteisiin. Nyt oli poikkeus, kun ostin tuon Joutsen-takin. Ostan yleensä kirpparilta erittäin laadukkaita jakkuja ja pitkiä housuja. Siis laatua ostan. Mitään polyesterikrääsää en osta koskaan.

Kiva kuulla, että olet tehnyt hyviä ja mieleisiäsi löytöjä.

Alunperin minun piti muotoilla aloitukseni niin, että tulkaa muutkin kertomaan kivoista alelöydöistänne. Näköjään avaukseni on ollut ihmeellisen ärsyttävä, kun on tullut niin paljon vain ikäviä kommentteja. Näköjään joillakin ihmisillä ei ole muuta tekemistä kuin arvostella muiden tekemisiä.

[QUOTE="Sirkkeli";30047059]No mä olen varmaan ainut ymmärtävä. Kengät ja takit, mä en vaan voi vastustaa :/ Ja usein on kyse vielä joistain lenkkeily/ulkoilutakeista ja kengistä, ja niitä mulla on jo kaapit täys. Nyt en ole ehtinyt ostaa kuin yhden takin, vedenpitävän koiranulkoilutukseen/pyöräilyyn/lenkille. Yritän hillitä itseni tänä vuonna.[/QUOTE]

Mitä mä oikein tässä selitän... suorastaan valehtelin. Mutta ajattelin ilmeisesti vain noita takkeja, mitä mulla on tapana hamstrata kaappiin.

Olen ostellut kenkiä useamman parin, kaikenlaisia paitoja ihan hemmetisti jne. Lapsukaiselle myös, jo pelkkiä alusvaatteita lähemmäs satasella varmaan.

Ja ihan ketjukaupoista lasten pienillä kätösillä tehtyjä. Ei, emme näe nälkää, vaikkakin nyt on ollut paljon rahanmenoa ja rahat hyvin vähissä.

Näköjään joillakin ihmisillä ei ole muuta tekemistä kuin arvostella muiden tekemisiä.

Jotain patoutumia purkavat. Hyväntuulisten ihmisten ei tarvitse suoltaa ilkeää paskaa muiden niskaan, ne osaa kyllä kommentoida vastakkaisen mielipiteenkin ihan asiallisesti ja tahallista loukkaamista välttäen.

Älä välitä tuollaisista. Ei ole sen väärti että moisilla oman hyvän mielensä pilaa :)

Yhteistyössä