Ovatko vanhempasi edelleen aviossa, kuinka pitkä avioliitto heillä on takanaan?

[QUOTE="vieras";24560440]Tuo on munkin kohtaloni :( Odottavan aika on pitkä....[/QUOTE]

Siis sä itse sinnittelet huonossa suhteessa? Älä odota että lapset olisi sulle siitä joskus kiitollisia. Mä ainakin oon lapsuuteni ja nuoruuteni toivonut vanhempieni eroa kun en jaksanut sitä tappelua ja muuten vaan hyytävää ilmapiiriä. Tosi tervettä parisuhteen mallia.

"vieras"
Siis sä itse sinnittelet huonossa suhteessa? Älä odota että lapset olisi sulle siitä joskus kiitollisia. Mä ainakin oon lapsuuteni ja nuoruuteni toivonut vanhempieni eroa kun en jaksanut sitä tappelua ja muuten vaan hyytävää ilmapiiriä. Tosi tervettä parisuhteen mallia.
Ei meillä (ainakaan vielä ) riidellä. Mut ei mitään muutakaan. Tää "koti" ja "suhde" on mulle nykyään jonkinlainen kakkostyö. Ja mies jonkinlainen työkaveri. Lapset hoidetaan ja huusholli mut mitään me emme toisillemme ole. Tyhjää ja kylmää. Kyllä muakin surettaa tuo millaisen mallin lapset saavat. Mutta enemmän pelottaa eron aiheuttamat traumat joilla mies vielä lisäksi pelottelee jotta saa mut jäämään näihin pölyttyneisiin kulisseihin.

Saraldo
Samoin täällä. Aina sai pelätä, jos isä oli huonolla tuulella, että huutaako se meille vaiko äitille. Kaikki oli aina äidin vika, äiti oli tyhmä, hullu ja idiootti. Äiti oli kotiäitinä 20 vuotta ja sai siitäkin kuulla, mutta isä ei toisaalta antanut hänen mennä töihinkään. Ja mitä vanhemmaksi isä on tullut, sitä hullummaksi se mun mielestäni menee. ja tosiaan, ovat olleet naimisissa kohta 47 vuotta ja ovat kunnes kuolema erottaa. Ei äiti osaa siitä mihinkään lähteä, kun itseluottamus on lyöty pohjamutiin.

häissä
hopeahääpäivä oli 10v. sitten , mun isovanhemmille tuli just kruununtimanttihääpäivä. :) ja meille 10.vee hääpäivä huollettaa nyky meininki tytön kaveri oli sanonut omalle tyttärelleni että on TAVALLISTA erota kun tyttäreni oli kysynyt miksi hällä on kaksi kotia, kuka hemmetti lapselle tollasta opettaa, ei taida tytön omat parisuhteet aikuisena kauan kestää koska se on niin TAVALLISTA(normaalia) erota....

noup
Vanhempani eivät ole koskaan olleet avioliitossa ja erosivat avosuhteestaan jo mun ollessa pieni. Olin silloin sen peräkylän ainoa lapsi jonka vanhemmat ei ollu naimisissa, ja myöhemmin ainoa jonka vanhemmat oli eronnu.

Itsellä 15-vuotishääpäivä kolkuttelee kohta ovella. :)

HippuTAR
Eivät. Olivat naimisissa n. 8 vuotta jonka jälkeen äiti vihdoin tajus nakata faijan pihalle. Kumpikaan ei ole löytänyt uutta pidempiaikaista kumppania. Tai faijasta en ole ihan varma mutta ainakin asuu yksin.

IhanaValo
Samoin täällä. Aina sai pelätä, jos isä oli huonolla tuulella, että huutaako se meille vaiko äitille. Kaikki oli aina äidin vika, äiti oli tyhmä, hullu ja idiootti. Äiti oli kotiäitinä 20 vuotta ja sai siitäkin kuulla, mutta isä ei toisaalta antanut hänen mennä töihinkään. Ja mitä vanhemmaksi isä on tullut, sitä hullummaksi se mun mielestäni menee. ja tosiaan, ovat olleet naimisissa kohta 47 vuotta ja ovat kunnes kuolema erottaa. Ei äiti osaa siitä mihinkään lähteä, kun itseluottamus on lyöty pohjamutiin.
Luulen että mummollani oli sama homma ukin kanssa.
Ukki joi usein ja sitten rähjäs mummolle ja äitini veljineen saanu lapsuutensa pelätä juoppoa ukkoa.
Ja vaikka ukki sai halvauksen, niin mummo sitä kotona hoiti minkä jaksoi.
Sittenpä ukki kuolikin ja mummo löysi mukavan papan vielä kaveriksi..kyllä mummo sen ansaitsikin.

Yhteistyössä