E.T
Itse olen neiti E.T, joka on lyhenne ET-lehdestä, elämänkatsomustiedosta, ja avaruusolennosta
Entäs teidän nimikirjaimenne?
Entäs teidän nimikirjaimenne?
mäkin olin H.K, mutta meilläpäin ei kiusattu, kun tuo atria on suositumpi =)Alkuperäinen kirjoittaja kiusattu =(:Mä olen H.K... Koulussa kiusattu tämän asian takia.
Mä olen kans H.KAlkuperäinen kirjoittaja kiusattu =(:Mä olen H.K... Koulussa kiusattu tämän asian takia.
Alkuperäinen kirjoittaja kiusattu =(:Mä olen H.K... Koulussa kiusattu tämän asian takia.
No onpa meitä H.K:ta paljon täällä! =)Alkuperäinen kirjoittaja Hemmuli87:Mä olen kans H.KAlkuperäinen kirjoittaja kiusattu =(:Mä olen H.K... Koulussa kiusattu tämän asian takia.
Mäkin olisin SH jos käyttäisin ensimmäistä etunimeäni.Alkuperäinen kirjoittaja marceille:SH.. suomenhevonen
täällä kans SH....Alkuperäinen kirjoittaja marceille:SH.. suomenhevonen
:wave: täällä myös.Alkuperäinen kirjoittaja pupu tupuna:täällä kans SH....Alkuperäinen kirjoittaja marceille:SH.. suomenhevonen
Alkuperäinen kirjoittaja Florence::wave: täällä myös.Alkuperäinen kirjoittaja pupu tupuna:täällä kans SH....Alkuperäinen kirjoittaja marceille:SH.. suomenhevonen
joskus se kuulostaa myös ääs hoolelta :ashamed: