ovatko nämä teidän mielestä hyviä todistajia käräjille?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja :(
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

:(

Vieras
ex mieheni todistaja lapsen hakkaamis jutussa: sen äiti,tyttökaveri, ja veli + lääkäri mille oli pojan vieny vasta kun oli ollut viikonlpun sen luona ja väittänyt että minä hakkaan lasta. poika on 4v ja puhunut kaikille satuja minusta.

minun todisteet: valokuvat jotka otettu päivää ennen kuin lähti isälleen,ei mitään jälkiä ja isä väitti et oli, mieheni sisko jonka kans joka pv tekemisissä ja soskut jotaka ovat tehneet kotikäyntejä ym ja todenneet et asiassa ei mitään perää. kummat paremmat?

Alkuperäinen kirjoittaja .:
mut teidän mielestä? kumpaa uskoisitte? äiti vai isä.

Erittäin hankala sanoa tältä tietopohjalta. Sitä paitsi tiedon pitäisi tulla puolueettomalta taholta, ennenkö johtopäätöksiä voisi tehdä.

oliko ap:llä jo aiemmin ketju ?
No onko valokuvasta todistettavissa,että on otettu ennen pahoinpitelyä?
Yleensä kaikki viranomaislausunnot on tärkeitä. Ovat puolueettomia, yleensä...

Asiassa on aina kaksi puolta. Sä sanot ettet ole tehnyt mitään, mies varmaan toista mieltä...
Mut ihan himmeeltä säkin vaikutat kun täällä jankkaat näitä juttuja

Alkuperäinen kirjoittaja himmeetä:

Asiassa on aina kaksi puolta. Sä sanot ettet ole tehnyt mitään, mies varmaan toista mieltä...

valokuvissa on pvmäärät!

mut uskoisitteko jos isä on vienyt pojan vasta 3pv minulta lähdön jälkeen lääkärille ja väittänyt että minä olen tehnyt pojalle jotain? miks ei vienyt heti silloin kun lähti mun luota. oli väittänyt ett olin lyönyt pojalle huuleen verta vuotavan haavan ja raapinut päästä. sairasta!

Alkuperäinen kirjoittaja himmeetä:

valokuvissa on pvmäärät!

Helppo muuttaa asetuksista.

Eiköhän tuo lääkärin todistus paina eniten, näin uskoisin. Noihin kotivalokuvien päivämääriin en uskois yhtään. Jokainen voi laittaa kameraansa sellaiset päivämäärät kuin haluaa.

no mut se isä oli vaan puhunu lääkärille minusta kaikkea paskaa ja pojalla ei lääkäriin mennessä ollut kuin pieni limakalvorikkeymä alahuulessa jonka oli itse repinyt kun huulet olivat rohtuneet. ja päässä ei silloin ollut mitään. isä vain väitti ja keksi kaiken. lisäksi se oli valhdelleut että sillä on muka yksinhuoltajuuspoikaan ym ja kaiki lukee paperilla! vaikk poika asuu minulla ja on yht.huolto!

Alkuperäinen kirjoittaja joo:
Eiköhän tuo lääkärin todistus paina eniten, näin uskoisin. Noihin kotivalokuvien päivämääriin en uskois yhtään. Jokainen voi laittaa kameraansa sellaiset päivämäärät kuin haluaa.

no mut en etes tajunnut et olin ottanut silloin kuvia mummo huomasi kun katsoi kameraa et kuvia oli otettu silloin. en siis olisi etes muistnut niitä!

Alkuperäinen kirjoittaja hmm:
Uskon lääkärin pystyneen arvioimaan mustelmien ikä. Mustelmat ovat aivan erinäköisiä 1-2 päivän ja 4-5 päivän jälkeen.

ei sillä oo ollut ainuttakaan mustelmaa ja niin lukee lääkärin paperissakin! isä oli keksinyt kaikki. ainostaan huulessa pieni limakalvorikkeymä jonka poika oli itse aiheuttanut kun oli rohtuneet huulet. repi huulia.

Uskon lääkärin pystyneen arvioimaan mustelmien ikä. Mustelmat ovat aivan erinäköisiä 1-2 päivän ja 4-5 päivän jälkeen.

ei sillä oo ollut ainuttakaan mustelmaa ja niin lukee lääkärin paperissakin! isä oli keksinyt kaikki. ainostaan huulessa pieni limakalvorikkeymä jonka poika oli itse aiheuttanut kun oli rohtuneet huulet. repi huulia.

No eihän tuossa sitten mitään ole. Lääkäri todistaa ettei hakkaamista ole tapahtunut. Jutusta putoaa pohja pois.

Alkuperäinen kirjoittaja hei:

No eihän tuossa sitten mitään ole. Lääkäri todistaa ettei hakkaamista ole tapahtunut. Jutusta putoaa pohja pois.

no niin. mut se kirjottaa kuitenkin siinä vaan et isä epäilee et äiti hakannut poikaa ja poika oli siellä sanonut näin. isä kylläkin vieressä! enkä ikinä usko että poika olisi yksin sanonut tuollaista isä puhunut pojan päähän asioista!

Yhteistyössä