ovatko kaikki ylipainoiset oikeesti laiskoja?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Tätä ollaan mietitty porukassa. Ylipainoisilla ei oo ikinä koiraa vaan se kissa mitä ei tartte lenkittää, naapurin tyttökin kuivattelee pyykkejään aina sen kaks kolme viikkoo partsilla kun ei jaksa aikasemmin korjata pois.. Ja ei, en itsekkään ole täydellinen ja olen toisinaan laiska, mutta onko lihavat ihmiset perusluonteeltaan laiskoja? Jos lihavuus johtuu siitä?

No en minä ainakaan ole laiska, pyöräilen ja käyn pojan kanssa puistossa ja teen kotihommia ja käsitöitä ja ihan kaikenlaista mitä muutkin tekee. Nää kilot on vaan niin monen vuoden keräilyn tulos ettei näistä ihan viikossa eroon päästä. Ja nyt en ainakaan pääse vaan lisää tulee kun raskaus on menossa viikolla 25 :D

Jep. Mäkin tunnen itteni niin laiskaksi kun opiskelen ja teen osa-aikaasta työtä vaikka olen vielä sairaslomalla. :whistle:

Mä muuten pääsen ainakin lenkille ilman mitään elukkaa.

Liikunnan suhteeen tunnustan olevani laiska.
Mutta en muuten. Itseasiassa pidän itseäni ihan ahkeranakin. Ainakin toisinaan. ;)

Mutta liikkumaan oon laiska, käyn kaksi kertaa viikossa jumpassa ja pyöräillään koko porukalla, mutta en mitenkään rakasta sellaista kuntoliikuntaa. Pakotan itseni siihen.

olen hieman ylipainoinen ja todella aktiivinen. koti aina puhdas, pyykit silitän seuraavana päivänä, leivon, laitan ruokaa, hoidan lapset jne. paino sen kun on ja pysyy :) Se voipii olla luonne "vika" se laiskuus, ei se ylipainoa taida tarvita :)

Mun äiti on ahkerimpia ihmisiä mitä tiedän, ei vaan osaa istua paikoillaan, vesijuokseen 6 päivänä viikossa, käy kuntosalilla useamman kerran, jumppaa, tekee kotitöitä urakalla jne... Ei ole laiskaa nähnytkään. Ja silti on lihava. Eli vastaus on: Ei, eivät ole.

No tietysti on... :headwall:

Ei vaan, toiset tykkää enempi kissoista. Mikä pakko se kaikilla ois koira olla? Tosin yks syy miks meillä ei oo, on just se, että kissat on sinällään helpompia ettei niitä tartte lenkittää :D :D

Kiitoksia vastauksista, oon oikeesti pohtinut tätä, ja joo, mul on tylsä elämä ;) ja oon tällä hetkellä lihava kun olen raskaana, toivonmukaan taas laihdun, jos ei itestään lähe kilot niin teen asialle jotain.. Ja anteeks jos joku pahoitti mielensä, ei ollut tarkoitus!!

Lihavat on useimmiten, lähes aina, myös laiskoja ja tyhmiä. Lihavuus myös liittyy todella usein alempiin sosiaaliluokkiin, joihin yhdistyy myös raju viinanjuonti ja tupakan poltto.

En ole ylipainoinen ja minulla on koira jota en viitsisi lenkittää niin usein kuin ehkä tarvisi. Ja joskus pyykit jää narulle ties kuinka kauaksi aikaa ja en jaksa siivota. Lasten kanssa jaksan olla. Olen vaan sellainen haahuilijalaiskiainen.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Tätä ollaan mietitty porukassa. Ylipainoisilla ei oo ikinä koiraa vaan se kissa mitä ei tartte lenkittää, naapurin tyttökin kuivattelee pyykkejään aina sen kaks kolme viikkoo partsilla kun ei jaksa aikasemmin korjata pois.. Ja ei, en itsekkään ole täydellinen ja olen toisinaan laiska, mutta onko lihavat ihmiset perusluonteeltaan laiskoja? Jos lihavuus johtuu siitä?

En ole laiska:juoksen keittiössä 7,5 tuntia(töissä) sen jälkeen kotihommat.Kolme lasta on. nämäkin kilot ovat monen vuoden keräilyn tulos.15 kiloa on liikaa,mutta itse kiloni kannan.

Alkuperäinen kirjoittaja hoikka ja kaunis menestyvä mies:
Lihavat on useimmiten, lähes aina, myös laiskoja ja tyhmiä. Lihavuus myös liittyy todella usein alempiin sosiaaliluokkiin, joihin yhdistyy myös raju viinanjuonti ja tupakan poltto.

Et sitten yhtään yleistänyt. :laugh: :hug:

Mun mielestä lihavat just ei ole laiskoja, heillä on aina jotain muuta/parempaa tekemistä kuin laihdutus. Ennen olin lihava ja koko ajan kehittelin itselleni tekemistä, ei tullut mietittyjä kiloja kun ei ehtinyt. Nykyään laiha ja laiska :/

Alkuperäinen kirjoittaja hoikka ja kaunis menestyvä mies:

:ashamed: En juo enkä polta, olen suht hyvin koulutettu eikä tuloissakaan ole valittamista. Silti vain rasvakerros on ja pysyy. Täytyy kai seuraavaksi väitellä tohtoriksi tai pyrkiä ministeriksi, jos vaikka sillä sitten laihtuisi.

Yhteistyössä