Outs outs ( supistuksista )

Vein ja hain neidin sitte kerhosta pulkalla :whistle:
Kyllä taas supistaa. :kieh:
Eilen vähän valittelinkin kun joka paikkaa kolottaa jne. ja sama ketutus tuntuu jatkuvan tänään.
Alaselkää särkee jos istuu, yläselkää särkee jos makaa, jos seisoo/kävelee niin alkaa supistella.
Missähän asennossa sitä sitte vois olla ?? vinkkejä otetaan vastaan |O |O
Muutenkin väsyttää koko ajan, kohta taas ois energiaa tehä kaikennäköstä.
Sain eilen pestyä osan vauvanvaatteista ja viikattua kaappiin. Silittelin myös puklurättejä ja lakanoita pikkaselle.

Sit on sellanen tunne että Jotain tekee mieli, mut en saa kiinni siitä mitä haluisin. Oisko se juomista vai syömistä ? Kuumaa vai kylmää ? Suolasta vai makeaa ?

Onko muut näin "sekoja" raskaana :D :kieh:
 
On vielä tuoreessa muistissa juu...mä olin vielä viime viikonloppuna aivan sekopäinen ;) Olin kipeä, väsynyt ja äkäinen, joka paikkaa kolotti ja MITÄÄN ruokaa ei tehnyt mieli. Synnytys käynnistyi hiljakseen n. viikon...olin jo rv 38+3 auki 3cm...Mutta nyt tuo kaikki on jo kaukaista historiaa!!
Tyttö on nyt 3 vrk "vanha" ja kaikki vaivat on unohtunu. Usko pois, kyllä se sullakin vielä helpottaa. Paljonkos sulla muuten on viikkoja??
 
Alkuperäinen kirjoittaja Öppiäinen:
On vielä tuoreessa muistissa juu...mä olin vielä viime viikonloppuna aivan sekopäinen ;) Olin kipeä, väsynyt ja äkäinen, joka paikkaa kolotti ja MITÄÄN ruokaa ei tehnyt mieli. Synnytys käynnistyi hiljakseen n. viikon...olin jo rv 38+3 auki 3cm...Mutta nyt tuo kaikki on jo kaukaista historiaa!!
Tyttö on nyt 3 vrk "vanha" ja kaikki vaivat on unohtunu. Usko pois, kyllä se sullakin vielä helpottaa. Paljonkos sulla muuten on viikkoja??

Oi, isosti onnea nyytistiä :heart: =) :flower:
Miulla vielä synnytyskin tulevaisuudessa vasta :kieh:
Huomenna lähtee 27.viikko käyntiin :snotty:
Jos tää loppuaika on tällästä ni sanompa vaan että on miehellä kestämistä ;) :whistle:
En ees tiedä missä asennossa ois hyvä olla. Nukkuminenkin vaikeaa ja ja ja ...
Selällään jos on niin tulee huono-olo, kyljellään jos on niin tulee yläselkä kipeäks. Istuviltaan ois aika rankka nukkua muutama kuukaus mut voisin sitä kokeilla kyllä jos saisin sit nukuttua mutta kun sit tulee alaselkä kipeeks.
Kylkiä kiristää, pistää, venyttää, tuntuu et vatsanahka ei enempää ees pysty venymään ( arpia ei vielä tullu, tulossa vasta siis :D )...
 
No on sulla vielä vähän matkaa juu, mutta koita muistaa levätä ja ottaa rennosti aina kun se vaan on mahdollista! Makoile sen pikkuneitisi kanssa sängyllä, säkkituolilla tms. lueskelette kirjoja vaikka ym. mukavaa. Pyydä miestäsi vähän hieromaan sitä kipeää selkää. Ja, ja voiskohan ihan hieronnasta olla sulle apua. Vyöhykehieronta on ainakin heöllävaraista ja rentouttavaa.
Siis, kaiken kaikkiaan yritän varmaan sanoa sulle, että yritä ottaa rennosti.
Kyllä se siitä. Kauhean vaikea antaa neuvoja/apua näin netin takaa... mutta :hug:
 
Kiitos tsemppauksesta =)
Kyllähän se on eteenpäin jaksettava vaikka välillä hermotuttaakin :D
Tiedän kyllä senkin että varmaan jossain vaiheessa tätä massua synnytyksen jälkeen jään vielä kaipaamaankin ;)
Helpottaa vaan kiukutella näistä kivuistaan täällä, pääsee mieskin vähemmällä :D :kieh:
 
hanna
täällä sama ongelma...tai ollu jo monta viikkoa mutta lääkärit eivät mahda sille mitään...viime yönä heräsin julmettuun selkäkipuun ja supisteli TAAS...ja viikkoja on tänään tasan 18...
 
Alkuperäinen kirjoittaja hanna:
täällä sama ongelma...tai ollu jo monta viikkoa mutta lääkärit eivät mahda sille mitään...viime yönä heräsin julmettuun selkäkipuun ja supisteli TAAS...ja viikkoja on tänään tasan 18...
Miulla on kanssa alkanu supistelut ja kivut jo aikasilta viikoilta. Nyt vaan alkaa olla niin tympääntynyt kun missään asennossa ei ole hyvä olla :kieh:
Tsemppiä sinullekin :hug:
 

Yhteistyössä