M
mitä
Vieras
Tai outoja ajatuksia, mietteitä, miten sen sanoisi.meillä on ennestään yksi lapsi ja kun hän syntyi, hän oli lastenosastolla viikon enkä saanut heti imettää häntä. Lapsi sitten tottui pulloon enemmän, kävin vain sitten muutaman päivän jälkeen häntä välillä imettämässä. Itse olin niin poikki etten jaksanut jotenkin miettiä edes koko asiaa tai stressata siitä. Sitten kun pääsimme kotiin, siitä ei tullut mitään. Maito kyllä ois riittänyt mutta imetys oli kamalan hankalaa ja lopulta se jäi sitten kuukauden jälkeen kokonaan pois kun en jaksanut yrittää ja stressata siitä, lapsi vain huusi ja minä itkin välillä kun oli niin vaikeeta.
No nyt olen taas raskaana ja toivon että imetys onnistuu mutten aio ottaa siitä mitään stressiä tälläkänä kertaa. Mutta mulle on tullut sellanen tunne että on väärin esikoista kohtaan jos nyt imetänkin toista vauvaa kun häntä en imettänyt...... Onko ihan normaalia, tiedän ettei tuo nyt oikeasti noin ole mutta mulla on vaan jo etukäteen huono omatunto
No nyt olen taas raskaana ja toivon että imetys onnistuu mutten aio ottaa siitä mitään stressiä tälläkänä kertaa. Mutta mulle on tullut sellanen tunne että on väärin esikoista kohtaan jos nyt imetänkin toista vauvaa kun häntä en imettänyt...... Onko ihan normaalia, tiedän ettei tuo nyt oikeasti noin ole mutta mulla on vaan jo etukäteen huono omatunto