outoja oireita

  • Viestiketjun aloittaja ihmettelijä
  • Ensimmäinen viesti
ihmettelijä
Hei.
Ajattelin täältä kysellä jos jollain ois ollut samanlainen tapaus kuin minulla. Kp 20/27 alkoi kuvottava olo ja myöskin menkkamainen juilinta alavatsasassa. Sitten kun tuli kp23/27 alkoi tuhruvuoto ja normaalia vähemmän oleva vuoto. Kp24 oli ihan käsittämättömän kipeä vatsa pari tuntia joka loppui ja jäljelle jäi pelkkä vatsan nipistely ja pienet menkkajuilinnat alavatsalla. Kp25/27 alkoi rintoja särkemään ja olivat kosketusarat ja tein testin mutta näytti negaa. Kp27/27 vuotoa ei edes pikkuhousunsuojaan asti vain ja ainoastaan pissalla käydessä jää paperiin pyyhittäessä mutta rinnat ei ole enää kosketusarat mutta pahoinvointi ja alavatsan menkkajuilinnat jatkuu.

Olikohan tuo alkuraskauden keskenmeno, kiinnittymisvuoto vai mitä tää vois olla? Maanantaina meen lääkäriin mutta ois kiva jos jollain ois tietoa tai kokemustaa tällaisesta.
 
ihmettelijä
Hei taas.

Piti sitten yöllä soittaa päivystykseen ku tuli vatsa taas niin kipeäksi. Päivystyksessä sanoivat että jos testi olisi näyttänyt positiivista ni sitten hän olisi voinut olla melkein varma että keskenmenohan se oli mutta sanoi vain että ihmeellistä ja käski mun ottaa särkylääkettä ja tulla heti päivystykseen jos kivut yltyvät. Otin särkylääkkeen ja kivut lähtivät.

Meen huomenna lääkäriin ja verikokeisiin jossa nyt varmistetaan että olenko raskaana mutta jotenkin en usko että oisin vai mitä mieltä te olette? Onko kenelläkään ollut samanlaista?
 
ihmettelijä
kävin verikokeissa ja testi näytti negaa ja seuraavaksi ultraan ku lääkäritkin ihmettelevät mitä tää on ja nyt pelottaa että tää onkin jotain vakavempaa. Voisko olla että tuo oli vasta kiinnittymisvuotoa eikä raskaushormoonia ole ehtinyt tulla vereen? Kaiken järjen mukaan mielestäni jos 16.pävä oli kiinnittymisvuotoa ni silloinhan pitäis olla sitä raskaushormoonia veressä jo 6 päivän päästä. Vai mitä mieltä olette tai onko teillä kokemuksia?
 
ihmettelijä
Eikö kukaan? Mulla tuli mieleen että oisko tuo voinut olla ovulaatiovuotoa? Ku mulla on joskus aika kivuliaat ovikset. Mutta voiko ne olla suurinpiirtein kuukautisten aikaan....aargh. Tää tulee kohta hulluksi ku mietin vain että mikä mua vaivaa.
 

Yhteistyössä