V
vierailija
Vieras
Nyt kaikki kotilääkärit koolle! Mulla on siis nyt jonkun aikaa ollu outoja oireita nimittäin toinen puoli päästä ja välillä kehosta tuntuu oudolta. Vasen puoli siis tuntuu vaan erilaiselta kun oikee. Ei silleen häiritsevällä tavalla mut kummiski huomaa eikä tunnu mukavalta. Päässä tuntuu eniten. Mulla on myös ollu kauheesti huimausta ja vaikeuksia esim. rappusia alas kävellessä hahmottaa niitä et vaatii tosi paljon keskittymistä, mut oon tän pistänyt anemian piikkiin. Mulla kipeilee välillä toi vasen puoli päästä mut ei pahemmin mut ennen ku tätä tulin kirjottaa ni tuli tosi outo ja kova mut nopee kipu ihanku joku ois tuikannu jonku aineen aivoihin ja se ois lähteny leviin siellä nopeesti ja kivuliaasti. Välillä tuntuu kans et muisti ei meinaa pelata samalla tavalla kun ennen esim. sanojen kanssa ja englannin jossa olin ennen hyvä. Ei kyl suomen puhumiseen vaikuta. Hirvee kuumotus et tää on jotaki aivoista johtuvaa mut toisaalta voiko tyyliin niskajumit tai toi anemia tuoda tämmöstä? Lääkärille menossa jossain vaiheessa.