Outoja mietin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Sinirastas
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Sinirastas

Jäsen
31.12.2007
710
0
16
Kielihän on lihas, right?

Mitä jos söisi vaikka vuoden putkeen pelkkää juotavaa keittoa eikä puhuisi yhtään tai muuten käyttäisi kieltä, surkastuisiko se?

Vaikuttaako ihmisen hurja lihominen tai laihtuminen (vaikka +/- 30 kg) kielen kokoon?

Mä syön paljon purkkaa eikä mun kielilihas oo siitä suurentunut - leuat on kyllä välillä kipeet . Kieltä tarvitaan tietysti puhuessakin, joten puhelakko ois tietty kai pakko tehdä....

Luulisin että kielen osuus syömisessä on olematon ;)

Alkuperäinen kirjoittaja Sinirastas:

Mitä jos söisi vaikka vuoden putkeen pelkkää juotavaa keittoa eikä puhuisi yhtään tai muuten käyttäisi kieltä, surkastuisiko se?

En usko, että kukaan pystyy olemaan vuoden siten, että ei liikuta kieltä lähes yhtään. Itse en ainakaan pysty edes nielaisemaan ilman, että kieli vähän jännittyy. Eli kyllä kieli varmasti keittokuurista huolimatta jonkinlaisessa kunnossa pysyy..

Alkuperäinen kirjoittaja Kersantti Karoliina:
Mä syön paljon purkkaa eikä mun kielilihas oo siitä suurentunut - leuat on kyllä välillä kipeet . Kieltä tarvitaan tietysti puhuessakin, joten puhelakko ois tietty kai pakko tehdä....

Luulisin että kielen osuus syömisessä on olematon ;)

Kun syöttelee vauvalle soseita ensikertoja, tajuaa että kyllä kieltä tarvitaan siihenkin operaatioon, vaikkei sitä ajattele :)

Alkuperäinen kirjoittaja lentää:
Alkuperäinen kirjoittaja Sinirastas:

En usko, että kukaan pystyy olemaan vuoden siten, että ei liikuta kieltä lähes yhtään. Itse en ainakaan pysty edes nielaisemaan ilman, että kieli vähän jännittyy. Eli kyllä kieli varmasti keittokuurista huolimatta jonkinlaisessa kunnossa pysyy..

No mitäs jos on koomassa?

Yhteistyössä