Outoa vuotoa ja kohdunsupistelu!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja MiiJane76
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

MiiJane76

Jäsen
19.03.2010
818
0
16
Espoo
Heippa,

eilen kp 25 ( n. viikko ovulaatiosta, kp 15 oli ovistikussa plussa ) sain kesken kävelyn kamalan kohdunsupistelun. Menin kauppakeskuksessa kaksinkerrroin ja mieskin säikähti, tosin rupes naureskelee, kun kerroin, että mua SUPISTI! Supisti niin, että peräsuolessa vihloi! Halusin tästä syystä sitten mennä vessaan. Paperiin tuli vaaleanpunaista verta ja limaa.
Tän jälkeen ei ole tullut mitään, ei ole supistellut, ei nippaillut, ei mitään. Kuivaa kuin saharassa.

Mulla alkaa menkat usein tuhruttelulla, mutta ei kai ne nyt vielä?? Mieskin oli ihmeissään, että alkaako menkat nyt jo? Kai sekin pettyi, mä kun olin joka toinen päivä varma, että oon raskautunut.. No enää en kyllä siihen usko.

Perjantaina oli kuumetta ja huono olo jatkui eiliseen. Tänään olo jo suht normaali.

Kp 26 ja vielä siis melkein viikko oletettuihin menkkoihin. Tai no 5-6 päivää..

Onko muilla kokemuksia tuollasesta?

Hei!!

Uskoisinpa melkein, jotta siulla ollut kiinnittymisestä johtuvaa kipuilua ja hieman sen myötä tuota pientä vuotoa. Itselläni oli juuri samanmoista kahdessa raskaudessani =)

..ja kohtahan sie voisitkin jo testailla, ehkäpä 3-4pvä:n päästä ;)

Toivotaan parasta, paljon ++++++++tuulia!!!:heart::wave:

Kyllä me sitä miehen kanssa mietittiin eilen, mutta toisaalta on sen verran hormoneissa ongelmia ja kierrot heiitelleet ja alkaneet tuhtuilla, niin jotenkin sitä ei uskalla ees toivoa tuota..

Muutaman päivän päästähän se selviää ja näkee rupeeko tuhruilemaan lisää.

Mutta se kipu oli kova, ihan rupes sydän hakkaa tuhatta ja sataa ja palautui synnytys supistukset mieleen..

Oishan se ihana saada jouluvauva meille.. :) <3

Eilen illalla housuinhin oli tullut lusikallinen MUSTAA/ ruskeahkoa kuivunutta verta.. Sitten ei mitään. Äsken vessassa paperiin tli vaaleanpunaista verta, joten kai se on luovutettava. Tämä kierto on tynkä, 26.. :( Ovisplussa tosiaan kp 15, joten aikas lyhkäseksi jää tuo luteelivaihe ja eihän se voi ees kiinnittyä noin lyhkäsellä ajalla.. :(

Siteen laitoin housuihin, joten katsotaan aukeeko hanat kunnolla..

Voih ja huokaus.. En tiiä, mistä tämäkin johtunee.. Ei näin lyhyttä kiertoa ole koskaan ollutkaan..

MiiJane76 Jos siulla ovis plussa ollut kp15 ja nyt kp26..on luteaaliaika 12vrk-aivan riittävä alkion kiinittyä!!:wave: ..mie vielä siulle laittelen plussatuulia PHUUUUH!!!:whistle::heart:

Eli ei kuin tammikuuta kohti porskutellaan.. Mieskin pettyi-- ekaa kertaa sen huomasin. Yritti lohdutella ja luoda vielä toivoa, mutta eih, kyllä on taas sellaset kivut ja vuodot, että huh..

Elikkä tuo riittää hyvin vai?? No hyvä. Ens kierrossa otetaan clomit käyttöön, jos ei tärppää.. :)
Mutta kiitos kannustuksesta ja puhureista.. :)

Yhteistyössä