Outoa sukua..?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja MargeSimpson
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

MargeSimpson

Aktiivinen jäsen
28.03.2007
7 538
1
36
Joo siis meinasin kirjoittaa Outo suku, mutta samaa sukuahan tässä ollaan niiden outojenkin kanssa, joten muotoilinpa uusiks :D
Nyt kun näitä juhlia on näin kesällä niin paljon, niin suvun kanssa tulee oltua enemmänkin tekemisissä... Hyvä vai huono juttu :whistle:
Mies lähti äsken tätinsä yo-juhliin. Siellä kaikki muut osais booliakin hörppiä, mutta miehen mummon (sen josta kerran jo kirjoittelinkin...) vuoksi ovat boolit jättäneet tekemättä... :whistle: ehkä ihan hyvä, pitikin kuskata meidän häistä viime kesänä jo iltapäivällä kotiin...
Mielenkiinnolla odotan mun serkun häitä, jos nyt sitten jaksan elokuussa vielä johonkin vyöryä :D mun tädeistä nimittäin moni on ollut puhumatta toisilleen kymmenenkin vuotta. Kaikenlisäksi heistä yhden poika (eli mun serkku) istuu tutkintavankeudessa ja se on yleisesti kielletty puheenaihe. Kaikki siis hyssyttelee asiaa, mutta kaikki siitä puhuu :xmas: hän itsekin on myöntänyt oikeudessa tekonsa, mutta tädit jaksaa väittää että vahinkoahan hän vain tarkoittaa :headwall:
Ja se mun omituisuus..? En ole puhunut yli vuoteen äitini kanssa. Samoihin häihin ollaan menossa.
Mites teidän sukujuhlat yleensä sujuu? Miksi joku on aina se Musta lammas? Kuka joudutaan kuskaamaan ekana kotiin :whistle:
Niin ja löytyykö oikeasti sukuja joissa kaikki ovat ihan oikeasti sovussa :D

Meillä on niin että miehen suku on aina perskännissä oli juhlat mitkä hyvänsä |O Yhtä mustaa lammasta koko suku. Joo, oma mies ei ole kännissä, eikä siskonsa, mutta muut sitten heidänkin edestään.

Mun suvussani on tota että jotkut eivät ole tekemisissä keskenään, tai jättävät tulematta juhliin kun kiukuttelevat jollekin sukulaiselle |O

Alkuperäinen kirjoittaja MendedHearts:
Meillä on niin että miehen suku on aina perskännissä oli juhlat mitkä hyvänsä |O Yhtä mustaa lammasta koko suku. Joo, oma mies ei ole kännissä, eikä siskonsa, mutta muut sitten heidänkin edestään.

Mun suvussani on tota että jotkut eivät ole tekemisissä keskenään, tai jättävät tulematta juhliin kun kiukuttelevat jollekin sukulaiselle |O

Jaahas, eli osittain tuttu meininki :whistle: monille se juhliminen näyttää olevan synonyymi juomiselle... :/

Alkuperäinen kirjoittaja TheSimpsons:

Jaahas, eli osittain tuttu meininki :whistle: monille se juhliminen näyttää olevan synonyymi juomiselle... :/

Joo, ja ihan sama vaikka ois vauvan ristiäiset tai jonkun hautajaiset, niin kännissä ollaan kuin käet.

Alkuperäinen kirjoittaja Mendis pikana:
Alkuperäinen kirjoittaja TheSimpsons:

Joo, ja ihan sama vaikka ois vauvan ristiäiset tai jonkun hautajaiset, niin kännissä ollaan kuin käet.

Tuo on tosi ikävää... Jotkut tekee tosiaan sitäkin, mut esim. just miehen mummo tekee niin, että jos on ristiäiset/pineten lasten synttärit (eli tuskin juomaa tiedossa...) ei tule juhliin. Soittelee sitten juhlien jälkeen ottaneena ja selittelee miksi ei päässyt paikalle. Aina sama juttu. Milloin kissa karannut parvekkeelta, milloin pyörä varastettu jne... :xmas:

Yhteistyössä