Outoa kuplintaa ja nykäisyjä välillä mahassa oikealla puolella!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mitä ihmettä?!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Mitä ihmettä?!

Vieras
Mulla on Mirenan kierukka ollut jo kaksi vuotta, vuotoja ei ole ollut pitkiin aikoihin ollenkaan. Viimeksi kävin neuvolassa heinäkuun alussa mutta lankoja ei näkynyt ja asia jäi silleen. JA NYT tunnen jotain kumma mahassa! Voiko olla mahdollista että oon raskaana?! Vai mistä nämä tuntemukset voi johtua??? Onko jollain ollut jotain samanlaista???

Mä sain ajan neuvolaan täksi päiväksi vielä niin siellä sit selviää. Onneks sain ajan, inhottava epätietoisuus.. En oikein usko että olisin raskaana mut kai sekin mahdollista on, niin kuin joillakin on käynyt. Mut ei mulla kyllä ilmavaivojakaan tietääkseni ole.. En tiiä.. Kohtahan sen näkee mikä on. Minä jo sanoin miehelle että mulla on varmaan matoja!:D

Hei! kävin eilen neuvolassa ja katsoi ultralla ja tehtiin raskaustesti, en ole raskaana. MUTTA silti tämä vaan jatkuu..ihan selviä vauvan liikkeitä, ilmavaivat tuntuu aivan erilaiselta. Välillä ei tunnu mitään ja sitten taas "potkuttaminen" alkaa..mä tuun kohta hulluks!!! Tai sit mä jo oon..:/ En ymmärrä... Pakko kai kohta mennä lääkäriin..pakkohan sil jotain on olla mikä liikkuu, oikealla puolella alhaalla tuntuu.

Mulla ihan samaa mutta vasemmalla puolella,yksityisellä gynellä kävin jo varmistamassa asiat,ihan kuin vauva potkisi mahassani,kestänyt jo kuukausia,on päivittäistä mutta ehkä lihasperäistä,en tiedä mutta aina joskus mietityttää.

Mulla oli joskus "kuplintaa" mahassa, tuntuis samalta kuin hennot vauvan potkut. Ostin apteekista ilmaa pilkkovaa lääkettä ja johan ne loppui. Epäilen siis tässäkin tapaukessa että on vaan pieru eksyksissä.

Yhteistyössä