Outoa, help!!! (raskausoire asiaa?)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ellåq
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

Ellåq

Vieras
mun menkat on myöhässä pari-kolme viikkoa.
raskaustestejä takana ainaki 4.. viimeisin tehty eilen aamulla..
negoja jokainen..

kuukautismaisia kipuja ollut parisen viikkoa välillä, ja muutama päivä sitte olivat todella rajut, meinasin lähteä jo päivystykseen. Meni kuitenkin vahvoilla särkylääkkeillä ohitse..

rinnat todella arat,enemmän sivuilta?!! :O ja painavat..

kohdunnapukka on kova ja hieman auki, kuten yleensä kuulemma jo synnyttäneillä on vaikka raskautunut oiskin..

aina ennen menkkoja ja niiden aikana se on ihan pehmeä ja ammottaa auki..

oon siis tutkinut itseäni koska käytin kuukuppia...

raskaus ei niin suunniteltu, mutta olisi ihana yllätys kuitenkin <3

onko kellää tämmöstä kokemusta?!! mietyttää vaan,että mitä mä oikein teen kun noi testitki näyttää negaa, ja nyt nuo kuukautiskivut kadonneet tyystin.

mua myös pissattaa koko ajan, palelee ja väsyttää. Janokin on kova!

auttakkee nyt joku..

no ei todellakaan ole!!!

Mulla todettiin ihan kirjaimellisesti valeraskaus lääkärissä vuosi sitten. Halusin lasta niin paljon että kroppa kehitti mulle "raskauden" vaikkei se suunnitelmissa silloin ollutkaan; menkat myöhässä 7viikkoa, rinnoista tuli jopa maitoa, pahoinvointi yms. täsmäs raskausoireisiin joita oli edellisissäkin ollu. Loppui kun sain itseni tuon raskauden olemattomuuden ymmärtämään.

mä oon yrittäny ajatella etten oo ja ootan koko ajan ko kuuta nousevaa että koska mun menkat alkaa!!! mä en havittele mitään vauvva haaveita, vaikka ei se haittais jos oisin. mut muuten ei oo minkääsortin toivomuksia!!!

Kannattaisi käydä terkkarilla tai neuvolassa, missä nämä nyt hoidetaan, ja pyytää vaikka verikoe varuiksi. Siellä osaavat kyllä selvittää että onko raskaus, valeraskaus vai jotain muuta. Voihan olla muutakin vikaa hormoneissa tai stressiä tms.

Yhteistyössä