outo veren vuoto

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja gabby6
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
G

gabby6

Vieras
Vietin tuossa iltaa poikakaverini kanssa, tilanne eteni siihen että poikakaverini sormillaan hyväili mua. Ihan kuten on ennenkin tehnyt. Kaikki meni hyvin eikä sattunut tms. vaan päinvastoin. Sitten ihan yhtäkkiä alapäästäni tuli verta, ei paljoa mutta kuitenkin. Halut ainakin lähti sen jälkeen, kumpikaan ei oikein tiennyt miten asiaan suhtautua. ensin tuli mieleen että jos joku haava olis auennut, sheivasin kyllä viikko sitten mutta haavoja ei tullut, eikä nytkään näkynyt. Ja veri oli kyllä sellaista että ei se ihan haavasta tulevalta vereltä näyttänyt, oli hieman paksumpaa, toki voi johtua siitä että olin jo muutenkin kostea...Joka tapauksessa syön e-pillereitä, olen syönyt nyt useamman liuskan putkeen, näin olen ennenkin tehnyt eikä sen suhteen mitään ongelmia, ei välivuotoja koskaan eikä mitään. Koskaan ole verta vuotanut alapäästä paitsi menkkojen aikana. Siksi tämä tuntuukin oudolta. Mitään kipuja ei ole ollut, raskaana en ole. Vatsassa on tuntunu jotain outoa, en nyt tiedä varsinaisesti kipua mutta tänään hieman outo, tosin voi johtua siitä että on jo melkoinen nälkä.
Koska vuoto oli vähäistä niin en nyt vielä lääkäriin ole juossut, tosin en ole vuoteen käynyt gynelläkään että sekin varmaan olisi tarpeen. Mutta ajattelin ensin täältä kysellä että mistä moinen vuoto voi johtua? Ei aikaisemmin ole ikinä ollut tälläistä. Fiilikset oli illan jälkeen molemmilla huonot, mietinkin millainen seuraavasta näkemisestä tulee. Ettei sitten poikakaverille tule mitään traumoja/ongelmia siitä että hänelle sitä verta tuli käsiin hieman...ei se nyt mikään kovin kauniskaan näky ollut...

Kerrot syöneesi useamman laatan putkeen pillereitä. Jossain vaiheessa elimistö aloittaa kuukautiset varsinkin nuorella pillereistä huolimatta. Todennäköisesti nyt olisi paras pitää se taukoviikko.

Järkyttynyt poikaystäväsi saa kasvaa pikkuhiljaa mieheksi. Meillä naisilla on vuoto normaalisti kerran kuukaudessa. Se ei estä seksiä, mutta lakanat kannatta suojata pienellä froteepyyhkeellä. Onhan se pyyhe helpompi pestä.

Kun gynekologisesta tutkimuksesta on vuosi, niin kyllä sinne kannattaisi mennä.

Joo no tätä tosiaan ei ole ennen käynyt, itse olen aina ollut se joka ei seksiä haluaisi harrastella menkkojen aikana, poikaystävä sitä on ehdotellut, tosiaan aina vaan mietityttää se miten paljon sitä sotkee sitten.
Tuskin hän hirveästi järkyttyi koska vaikutti ihan normaalilta kun lähdin sieltä mutta ymmärrän kyllä miksi se hieman pisti molemmat sanattomaksi alkuun, sitä ei tosiaan odottanut että noin käy.
Kävi mielessä että se voi tosiaan olla ihan välivuotoakin, ainoa että koska sitä ei ennen ole ollut niin sen takia hiukan tuli mieleen jos kyse onkin muusta.
Tarkoitukseni on pitää tauko pillereissä ensi viikolla, se on jo suunniteltu ennakkoon, pillerit loppuvat sopivasti silloin ja silloin on muutenkin hyvä hetki tauko pitää.
Mutta syytä ei siis tosiaan taida huoleen olla, pitänee menkkojen jälkeen varailla gynellekin aika...

Menkat on pidetty, niistä on parisen viikkoa. Kaikki ollut ok kunnes nyt taas kun poikaystäväni oli sormillaan hyväillyt ym. niin huomasin illalla kotiin tultua että olin vuotanut hieman verta. Tämä ei tosin ollut yhtä sellaista paksua kuten viimeksi. En ymmärrä. Luulin että viimeks olisi tullut vain välivuotoa koska menkkoja ei pitkään aikaan ollut ollut mutta ei tämä nyt ihan voi niin olla. Eikä hän kovin ottein kuitenkin tehnyt mitään. Voiko vuoto johtua siitä mitä hän tekee vai jostain muusta?
Gynelle olen menossa mutta ajattelin silti kysyä ensin vielä täältä hieman neuvoja, jos kokemuksia löytyy. Mitään kipuja ei ole tuntunut joten senkin takia hieman ihmetyttää.

Joo siis eksyin tänne koska itellä ollut samoja oireita seksin jälkeen jo muutaman kerran. Oikeastaan jo neljästi, mutta olen itse ajatellut että se johtuu vaan siitä että olen tosiaan syönyt pilleireitä useamman liuskan putkeen, mutta nyt ihmettelen koska vasta oli menkat että mistä tää johtuu.
ajattelin lääkärille lähtee koska eihän tää voi olla normaalii.. tosin järkytyin kun luin että samanlaisia vaivoja on raskaana olevilla että pitää vissin käydä testi ostaan apteekista varmuuden vuoksi.
Mutta oikeesti jos joku tietää missä vika nii kertokoon...

Joo no mulla se on tämän päivän ollu sellast ruskeen sekasta...mut tiedän varmasti etten ole raskaan koska meillä on nyt menkkojen jälkeen ollu niin et pelkkää sormilla hyväilyy, ei olla pidemmälle nyt menty. Pillereitä olen syönyt ihan säännöllisesti. Eli periaatteessa tämän luulisi kyllä johtuvan muusta kuin raskaudesta. Runsasta vuoto ei ole, itselleni on riittänyt hyvin ihan normaali pikkuhousunsuoja. Koskaan aiemmin ei ole tälläistä ollut.

Yhteistyössä