Outo uniongelma...

Haluaisin tietää onko kenelläkään muulla näin hullua ongelmaa kuin mulla.... Hävettää edes kertoa mutta tulen kohta hulluksi jos en pääse tästä eroon.. Mulla on nimittäin sellainen ongelma etten osaa illalla nukahtaa ennen kuin mun mies on tullut mun viereen.. Mun täytyy olla TOSI väsynyt jos nukahdan ennen kuin hän on tullut. Sehän tässä hullua onkin kun mies tykkää illalla jäädä kattomaan tv:tä myöhään ja mua väsyttää jo aikaisin, varsinkin nyt kun olen raskaana niin mikään uni ei riitä. Monesti nukutaankin eri huoneissa niin mun ei tarvi "odottaa" milloin pääsen uneen. Mutta kun ollaan kylässä tai meillä on yövieraita nin eihän se silloin onnistu mennä toiseen huoneeseen..

Aikaisemmin ollaan tapeltu monta kertaa asiasta kun oolen vaatinut hänet aikaisin nukkumaan mut enhän mä sellaista voi vaatia, tiedän sen. Ja mies meneekin suosiolla eri huoneeseen jos tietää että valvoo pitkään, mut en haluaisi sellaistakaan elämää. Minusta olisi ihanaa olla vierekkäin sängyllä ja hellitellä mut mies sanoo ettei pysty siihen kun nukahtaa niin herkästi. Eihän meillä ole oikein minkäänlaista seksielämääkään kun hän katsoo joka ilta tv:tä niin myöhään. Joskin seksi ei oikein nyt maistukaan kun maha on niin iso... Mut hellyyttä kaipaisin. Olen aina joskus yrittänyt puhua asiasta mut muutaman illan sen muistaa mut unohtaa sitten ja tv on mielenkiintoisempi kuin minä...

Hulluahan tämä on etten osaa nukkua ja käsitän sen itsekin mut en vain tiedä mistä oon sen keksinyt enkä tajua miten pääsen siitä eroon..................
 
Mä ymmärrän sun kantasi täysin! Olen itsekin samanlainen ja harvemmin nukahdan kovinkaan helposti jos mies jää katsomaan esim. tv:Tä. Mä elän tällä hetkellä ihanassa suhteessa, mutta edellinen kumppanini oli juuri tuollainen. Ei sentään eri makkareissa nukuttu, mutta meillä ei ollut mitään hellyyttä juurikaan sen takia, että mies halusi aina katsoa tv:stä niitä räiskis,pauke tappo-ohjelmia, jotka ei mua sitten voinut kiinnostaa pätkääkään! Joskus jopa tuntui, että mies tahalleen vitkuttelee sänkyyn tuloa ja odottaa että olen nukahtanut. Eli siis aivan kuin olisi kartellut mua ja seksiä! Mä toden totta tiedän miltä susta tuntuu!
Mä en sua kuitenkaan osaa auttaa enkä kertoa mitä tossa tilanteessa voisi tehdä. Meidän moniin ongelmiin ei silloin enään auttanut mikään...Mä toivon että saisitte kuitenkin jollain tavoin ton asian hoidettua, koska pitemmän päälle susta tulee oikeesti tosi onneton. Mitä sitten kun lapsi syntyy? Yhteinen aika on enemmän kortilla, koska pikkuinen vie 100% kaiken huomion.
Mä perustelen myös vastaustani sillä, että olemme kokeneet nykyisen mieheni kanssa yhdessä tuon vauva-ajan ja todenneet yhteen ääneen, ettemme yhtään ihmettele että pienten lapsien vanhemmat eroavan helposti. Vauva-aika on rankkaa, ja jos ei molemmat ole sitoutuneet pitämään koko perheen hyvinvoinnista huolta, niin suhde alkaa tosi helposti rakoilla. Koita vielä jutella miehesi kanssa ja luetuta vaikka tämä teksti..Mä kirjoitan todella sydämestäni tämän ja jaoin sulle palasen siitä ajasta, mitä elämäni entiseni kanssa oli. :hug:
 

Yhteistyössä