Outo uni. Osaako joku tulkita????

• Viestiketjun aloittaja minä
  • Ensimmäinen viesti
minä
nääin todella outoa unta:
meitä oli iso joukko, menimme johonkin taloon tarkoituksena hankkia silikonit. minulla oli poika mukana, poika jäi leikkimään talon pihaan. minä jouduin ekaksi leikattavaksi.

leikkaaja oli mies, joka ensin laitto mun hiukset kiinni. leikkausta ei tehty nukutuksessa vaan lääkäri alkoi puuduttaa isolla neulalla rinnan alta. kipu oli hirveä. en kestänyt hirveää kipua ja leikkaus alkoi arvelluttamaan et uskallanko kuitenkaan, joten lääkäri kieltäyty leikkaamasta.

olin todella pettynyt. leikkauksen alkaessa mietin vielä että millä maksan leikkauksen ja onko minulla edes varaa siihen. halusin et leikkaus olis ollu yllätys mun miehelle.

äitini oli hirveän vihainen kun olin edes harkinnu silikoneja. kävin vielä myöhemmin kurkkaamassa jonkun leikkausta, siellä seiso nainen alasti ja sillä oli kauniit isot rinnat. olin entistä pettyneempi kun en ollut uskaltanut....

Toisten unia on erittäin vaikea tulkita, sillä sitä tärkeintä asiaa, eli tunnelmaa tulkitsija ei tietty pysty tunteen. Mutta mä tulkitsisin tuon näin:
Eli siis, että jonkin asian onnistuminen on susta itsestä kiinni. Teet elämässäsi itse päätökset, vaikka muut (mies ja äiti) voivat oman mielipiteensä ilmaista. Joskus asiat eivät suju kivutta, mutta kun tekee päätöksen ja sen eteen töitä, se on saavutettavissa
Mulla outo talo tarkoittaa aina oman itseni sisäistä tilaa, eli minulla tuo tarkoittais ahdistusta ja kipua. Mut sinusta en tosiaan tiedä, sillä unet ovat henkilökohtaisia ja tarkoittavat kaikille eri asioita.

ap
uni oli vaan todella outo.... en yleensä muista unia aamulla, mut tää jäi jostain syystä mieleen. muistan vaan et olin todella pettynyt kun en uskaltanu silikoneja ottaa...

Yhteistyössä