Outo tuo meijän likka

tein eilen täytekakun, ihan vaan huvin ja urheilun vuoksi. meijän likka 3v, oikeen kunnon herkkusuu, maisto, ja sen ilme meni tämmöseks " :$ mä en tykkää kakusta" ja lähti pöydästä pois :eek: :LOL: siis mitä, en oo koskaan tavannu kakaraa, joka ei tykkäis täytekakusta :xmas:
 
Ei ole outo likka, päiväkodeissa 10v työkokemus takana ja siltä pohjalta mutuna sanoisin että melkein useammin mukulat EI tykkää täytekakuista... mutta sitten vanhempana rupee herkut maistumaan. Kumpi lie sitten parempi...
 
Oho
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mä en oo vielä tavannut tenavaa joka tykkäisi täytekakusta, osa aina kelpaa mutta ei kokonaan.
No meillä on ainaki kaks - ja heti on maistunu ku on syödä saanu. Ja lasten synttäreilläkin noin 80% lapsista on vetäny hyvällä ruokahalulla. Että aika outoja tenavia oot tavannut
 
no ihmettelin vaan, ku kaikki kakrut joita mää oon nähny, ei niitä ny hirveen montaa oo, on tykänny täytekakusta, ja ittekki oon aina sitä rakastanu, ja sit tolla menee naama ihan norsunvitulle ku maistaa :D ja se joka sanoi, että kermavaahto ei oo makeeta, ni mä kyllä aina laitan kermavaahtoon sokeria, sillon siitä tulee makeeta, ikävää jos sä et oo tota tajunnu =)
 
Oho
Onko kenties kakulla - koristeilla ja täytteillä merkitystä, luulen niin...? Meillä on monesti "lastenkakku" ja "aikuistenkakku". Kummasti joku merirosvolaiva/prinsessakakku uppoaa lapsiin konkreettisesti...
 
meillä tyttö ei tykkää jäätelöstä,suklaavanukkaasta, juotavasta jugurtista,danoninomaitorahkasta eikä täytekakustakaan.... ikää kyl on vasta 2vee, ni ei oo väliks vaikkei koskaan alkas tykkäämäänkään,mut on aina mummot sun muut ihmeissään,ku ei herkut maistu :heart:
 

Yhteistyössä