outo oire raskaudessa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja raskaana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

raskaana

Vieras
olen viikolla 20 raskaana, parin viime viikon aikana olen olluttodella väsynyt, ruoka ei oikein maistu, mutta syön säännöllisesti, nälän tunetta ei ole ja en jaksa syödä isoj annoksia kerrallaan kun on täysi olo, janottaa kokoajan, kahden viikon aikana on paino pudonnut 3 kg eli painan vähemmän kuin ennen raskautta. Onko kellään ollut vastaavaa?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Olethan neuvolassa maininnut tuosta?

en kun viimeksi oli neuvola kaksi viikkoa sitten, siitä tiedän tuon painon laskunkin kun samana aamuna kävin koti vaa'alla ja sain saman lukeman kuin neuvola vaa'alla

Mulla putos yhdessä vaiheessa juuri tuolloin 20 iiko tienoilla paino, mutta johtui siitä etten oikein muistanut työkiireissä syödä jne.. Soittele heti aamulla neuvolaan ja käy tarkistuttamassa arvot. Varmuuden vuoksi!

Veikkaisin että ihan raskaudesta johtuvaa, hyvällä tavalla siis. Ei se ruokahalu kasva valtavaksi kaikilla raskausaikana eikä paino syöksy ylöspäin, varsinkin jos on liikakiloja muutenkin.

Alkuperäinen kirjoittaja Pehmeäpupu:
Veikkaisin että ihan raskaudesta johtuvaa, hyvällä tavalla siis. Ei se ruokahalu kasva valtavaksi kaikilla raskausaikana eikä paino syöksy ylöspäin, varsinkin jos on liikakiloja muutenkin.

mulla ei paljoa liika kiloja ollut bmi oli 26
useampi raskaus takana ja koskaan ei tälläistä ole ollut, siksi vähän huolissani olen

Yhteistyössä