outo naapuri, mitä teen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja katrinainen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

katrinainen

Aktiivinen jäsen
22.07.2007
2 076
0
36
Asumme rivitalossa mukavalla paikalla ja viihtyisimme muuten hyvin, mutta naapurimme on todella outo ja jopa pelottava. Hän asuu talon toisessa päässä vaimonsa kanssa. vaimoa ei kovin usein näy täällä, viettää ilmeisesti paljon aikaa vanhempiensa luona. Tämä naapurin mies valittaa kaikesta ja koko ajan kaikille tässä taloyhtiössä. meille hän valittaa siitä, että vauva 3 kk herätessään itkee pihalla. Tämä kuulema häiritsee taloyhtiön rauhaa. lisäksi hänen mielestään lapset eivät saisi leikkiä taloyhtiön pihalla ja hän onkin vaatinut keinujen yms poistamista. Nyt mieheni on keikkamatkalla ja naapuri roikkuu pihallamme koko ajan. yllätin hänet jopa kurkkimasta sisään kun imetin vauvaa. Alkaa hiukan ahdistamaan. Mitäköhän minun tulisi hänelle naapurisovun säilyttämisen nimissä sanoa. Ukko siis rehellisesti sanottuna kyttää ikkunoistamme sisään ja ovella on käynyt nyt jo 2 kertaa hoitamassa jotain ihan pilipali-juttuja, sarjassamme osallistunko syksyn taloyhtiön talkoisiin jotka ovat lokakuussa. Onneksi muutamme syyskuun lopussa pois.

meillä kans,asutaan rivarissa ja tässä asuu yks ihan pimee mummo,kotipalvelu vie sille ruuat..tää mummo huutaa sisällä hulluna aina apua ja eiei äläälä,sil on joku mielikuvituskaveri..sit se liikkuu vaan öisin pihalla,murisee ja on pelottavan näköinen..
eikö toi kuuluis jo laitokseen eikä rivariin?

Alkuperäinen kirjoittaja Saiccu:
Hui! Mä saisin varmaan sydärin jos jonkun naama näkyisi ikkunasta. :o

Kannattaa varmasti ottaa yhteyttä taloyhtiöön tms.

niin siis mua pelottaa kyllä hiukan. ja hitto, kun olen yksin kotona vauvan kanssa. Poliisiakaan nyt ei tämän takia viitsi soittaa, kun on ns. tuttu mies. vedin kaikki verhot kiinni ja suljin ikkunat. ovea en enää avaa, jos ovikello soi.

Alkuperäinen kirjoittaja katrinainen:
Alkuperäinen kirjoittaja Saiccu:
Hui! Mä saisin varmaan sydärin jos jonkun naama näkyisi ikkunasta. :o

Kannattaa varmasti ottaa yhteyttä taloyhtiöön tms.

niin siis mua pelottaa kyllä hiukan. ja hitto, kun olen yksin kotona vauvan kanssa. Poliisiakaan nyt ei tämän takia viitsi soittaa, kun on ns. tuttu mies. vedin kaikki verhot kiinni ja suljin ikkunat. ovea en enää avaa, jos ovikello soi.

Varmasti pelottaisi minuakin vastaavassa tilanteessa. Hyvä että et avaa ovea.
Pirauta maanataina sinne taloyhtiön johtokuntaan ja kerro tilanne. Jos ne vaikka antaisi huomautuksen sille ukolle.

Mihin aikaa on viimeisen kerran käynyt ovella tai kurkkinut ikkunasta. Mä en kyllä olisi yksin vauvan kanssa kotona. hui! Ei kannata kertoa naapurille, jos mies yön poissa.

Alkuperäinen kirjoittaja .:
Mihin aikaa on viimeisen kerran käynyt ovella tai kurkkinut ikkunasta. Mä en kyllä olisi yksin vauvan kanssa kotona. hui! Ei kannata kertoa naapurille, jos mies yön poissa.

kävi vikan kerran tuossa parikymmentä minuuttia sitten. Sen jälkeen en tiedä, kun kaikki verhot on nyt vedetty kiinni. Lähtisin muuten anopille, mutta kun ovat lomamatkalla. Tuskin tuo naapuri nyt päällekään yrittää käydä tai tulee lukittujen ovien lävitse, mutta soitan kyllä maanantaina sinne taloyhtiön pj:lle. Jätin miehellekin soittopyynnön, mutta ovat soittamassa juuri niin ei varmaan vastaa ennen kahta.Täytyy vaan yrittää pysyä järkevänä eikä maalailla nyt mitään piruja seinille. :(

Alkuperäinen kirjoittaja .:
kävi vikan kerran tuossa parikymmentä minuuttia sitten. Sen jälkeen en tiedä, kun kaikki verhot on nyt vedetty kiinni. Lähtisin muuten anopille, mutta kun ovat lomamatkalla. Tuskin tuo naapuri nyt päällekään yrittää käydä tai tulee lukittujen ovien lävitse, mutta soitan kyllä maanantaina sinne taloyhtiön pj:lle. Jätin miehellekin soittopyynnön, mutta ovat soittamassa juuri niin ei varmaan vastaa ennen kahta.Täytyy vaan yrittää pysyä järkevänä eikä maalailla nyt mitään piruja seinille. :(

Outoa kyllä, että noin myöhään käy siellä. Aika hämärältä kuulostaa. Saisitko jonkun ystävän vielä tulemaan sinne teille? Tai tunnetko muita naapureita. Että saisit soitettua heille, jos vielä yrittää sisälle...?

semmoinen nelissäkymmenissä oleva mies. ihan normaalin oloinen muuten, mutta aina valittamassa. nyt en ymmärrä mikä sillä on. tänään en enää ovea avaa jos soittaa, mutta huomenna menen joko itse tai mies saa mennä ukolle kyllä sanomaan, että miten naapureihin kunnioittavasti suhtaudutaan. ikävää vaan kun olen yksin. yritin jo soittaa yhdelle kaverillekin, mutta en saanut kiinni. jos oikein alkaa pelottamaan niin sitten mennään vaikka jollekin kaverille tai pyydetään joku tänne, vaikka miehen sisko. mutta nyt tuntuu, että olisi vähän rauhoittunut, kun ei ole ukosta mitään yli puoleen tuntiin kuulunut.

Naapurin mielestä vauvan heräämis itku häiritsee, mutta hänen kulkemisensa toisten ikkunoiden takana ei häiritse?
Kun seuraavan kerran kulkee teidän alueella, huuda tuuletusluukusta; "en näe, kuka siellä kulkee, mutta jos nään sut siellä vielä, soitan poliisit" Kun et kerro näkeväsi kuka siellä on, et saa naapurin vihoja päällesi, kun luulee, että sä et tiedä, kuka siellä on.

Alkuperäinen kirjoittaja u:
Onko se ollut vihaisen tai aggressiivisen oloinen kun on tänään käynyt vai ihan ns.normaali?

musta se on ollut ihan ylimakea tänään ja tulikin mieleen, että jos se onkin niin kuin naisen perässä tai sen yhden tietyn naisen osan. hyi hitto, että ahdistaa. mutta jollain oli hyvä ehdotus tuosta poliisi -jutusta. teenkin niin jos jotain outoa rapinaa kuuluu. tuskin tuo ukko nyt päälle käy, mutta harvinaisen ahdistava se on tänään ollut. Käy tuossa ovella tekemästä tikusta asiaa ja yrittää niin kuin ängetä sisään. Mutta tuo ikkunasta kurkkiminen oli kyllä viimeinen pisara.

Alkuperäinen kirjoittaja Ex- naapuri?:
Tuota..kuulostaa ihan pelottavan tutulta.... :(
Millä sen etunimi alkaa jos viittit paljastaa?

asun norjassa, mutta jos olet täällä asunut niin laitan nimen toki yv:nä. Sullakin on siis ollut tollainen hullu. Mitä sen kanssa kävi?

mies soitti just soittotauolta ja selitin asian. kysyi, että haluanko, että tulee saman tien kotiin. on soittamassa häissä ja vika setti alkaisi. sanoin, että soittakoon sen vikan setin, mutta jos sen jälkeen voisi kiiruhtaa. tulee siis niin, että muut jää pakkaamaan kamoja. ihanaa. enää ei tunnu niin kauhealta, kun on kotona jo varmaan puolentoista tunnin päästä viimeistään. :) tuskin uskallan nukkumaan ennen sitä.

asun norjassa, mutta jos olet täällä asunut niin laitan nimen toki yv:nä. Sullakin on siis ollut tollainen hullu. Mitä sen kanssa kävi?

Ai, no en oo norjasta saatikka siellä asunut :laugh:
No meillä oli rivarissa sellanen ukko, n. 40 vee, poikamies joka ensin tuli tutustumaan tyyliin "saanko käydä kastelemassa teidän kukat kun ootte lomalla" kieltäydyttiin ja sitten valitti ihan JOKA ASIASTA, ei saanut lapsi (puolitoistavuotias) leikkiä palikoilla, eikä millään muullakaan kopisevalla edes päivällä. siitä se alkoi... ja tää on ihan pikku murunen vaaaaaan.. :) onneksi päästiin eroon!

Alkuperäinen kirjoittaja terkkuja tutuille:

Ai, no en oo norjasta saatikka siellä asunut :laugh:
No meillä oli rivarissa sellanen ukko, n. 40 vee, poikamies joka ensin tuli tutustumaan tyyliin "saanko käydä kastelemassa teidän kukat kun ootte lomalla" kieltäydyttiin ja sitten valitti ihan JOKA ASIASTA, ei saanut lapsi (puolitoistavuotias) leikkiä palikoilla, eikä millään muullakaan kopisevalla edes päivällä. siitä se alkoi... ja tää on ihan pikku murunen vaaaaaan.. :) onneksi päästiin eroon!

joo, samanlainen valoittaja tämäkin. Ihan outo. Mutta tällaista kyttäämistä ei ole ennen harrastanut. Onneksi tosiaan päästään muuttamaan. Tuo naapurimme oli muuten valittanut yhdelle perheelle tässä talossa, että hänen mielestään heidän lapset menee nukkumaan liian myöhään (menevät viim. puoli ysi, 7 vuotiaita). mistäköhän voi tommoisenkin tietää, ehkä se kyttäilee tosiaan muidenkin ikkunoissa. :o

Yhteistyössä