Outo mahatauti?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ribis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

ribis

Vieras
Onko liikkeellä kivutonta ja kuumeetonta ripulia? Ei oo huono olo eikä mitään muuta kun että välillä vääntää vatsasta ja tulee kiire vessaan.

Alkoi jo ma, sitten oli pari päivää väliä ja nyt eilen alkoi uudelleen ja jatkuu vaan, yölläkin piti käydä.

Kurkku on vähän kipeä.

no jotai 4päivää :( Muistahan juoda paljon! Ja mielummin mehuja ja vettä sekaisin. Elimistö tarttee sokeria. Itellä kaikki ruoka melkeen kulki suoraan vaan läpi alle puolessa tunnissa... Vaihdoinkin sitten vähän pirtelömallisiin ruokiin.

Alkuperäinen kirjoittaja yep:
on liikkeellä ollut. Minä ja lapsi sairastettiin. Mulla ei kertaakan oksettanu vaan yhtäkkiä piti juosta vessaan ku tuntu että perhana housuunhan se tulee....

mulla tuli oksennus ja paskat pöksyyn keskellä yötä.
luulin et tulee vaan oksennus ämpäriin mut sit tuli myös löröt sänkyyn :(

Ok! Käyn hakemassa sitä ripulijuomaa apteekista, oon raskaana niin niitä normilääkkeitä ei saa syödä. Viime vappuna lapsella oli ripuli eikä päästy vappujuhliin, nyt sit näköjään vuorossa minä... Toivottavasti muut säästyy.

Alkuperäinen kirjoittaja ribis:
Onko liikkeellä kivutonta ja kuumeetonta ripulia? Ei oo huono olo eikä mitään muuta kun että välillä vääntää vatsasta ja tulee kiire vessaan.

Alkoi jo ma, sitten oli pari päivää väliä ja nyt eilen alkoi uudelleen ja jatkuu vaan, yölläkin piti käydä.

Kurkku on vähän kipeä.

NO tuollaset välipäivät ei kuulosta ihan viruksen aiheuttamalta ripulilta. Voisitko käydä salmonella testissä? Myös useat muut suolistobakteerit pitävät yllä tuoa ripulia ja niissä selvästi saattaa olla välipäiviäkin.

Alkuperäinen kirjoittaja janal:
Alkuperäinen kirjoittaja ribis:

Kurkku on vähän kipeä.

NO tuollaset välipäivät ei kuulosta ihan viruksen aiheuttamalta ripulilta. Voisitko käydä salmonella testissä? Myös useat muut suolistobakteerit pitävät yllä tuoa ripulia ja niissä selvästi saattaa olla välipäiviäkin.

Ite mietin eka just et oonko nyt saanut jonkun salmonellan, mutta sit ajattelin että on vaan raskaana olevan panikointia.
Kattelen nyt hetken ja jos tää jatkuu vielä niin sitten menen lääkäriin.

Maanantaina luulin että homma johtui mun syömästä salaatista ja siin äolleista herkkusienistä, mutta nyt sitten eilen en kyllä syönyt mitään erikoista.

Yhteistyössä