Outo maha?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja heeeheh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

heeeheh

Vieras
Niin oon raskaana 19. viikolla ja seksin jälkeen maha meni kovaksi mutta vaan toiselta puolelta... ja kun makasin selälläni niin maha oli sltä puolelta myös jotenki isompi, ja meni ihan vinoon? Mistähän voi johtua tommonen? Meni ehkä alle minuutin päästä normaaliks taas... Eikä tuntunu miltään erikoiselta muuten.

Kaikkea sitä miettiiki :D

mutta mulla on vasta 19. viikko menossa ja muutenkin luulis nyt et se tuntuis joltaki sitte jos vauva ois noin iso että koko maha menee oudoks? en mä mun mielestä tuntenu kllä mitää erikoista :D

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja pähkinäinen:
vauvahan se siellä heitti kuperkeikan toiselle puolelle :)

ei se ny varmaan niin iso vielä voi olla et sellaselta tuntuis ku en ees tunne liikkeitä muuta ku pieninä "tökkimisinä" :D

koitahan ens kerran kun tulee toispuoleinen maha, silitellä ja vähän tökkiä sitä, niin voi olla että vauva lähtee karkuun toiselle puolen, tai potkasta jysäyttää kunnolla käteen :)

mutta mulla on vasta 19. viikko menossa ja muutenkin luulis nyt et se tuntuis joltaki sitte jos vauva ois noin iso että koko maha menee oudoks? en mä mun mielestä tuntenu kllä mitää erikoista :D

on se kuitenkin ilmeisesti jo sun mahaa vähän kasvattanut kun huomaat toispuoleisuuden? siltähän se just näyttää kun toinen puoli on tyhjä vauvasta ja toinen vauvaa täynnä :D

Alkuperäinen kirjoittaja hmm:
mutta jos liikkeet näkyy ulospäin niin ne kyllä sitten tuntuukin kunnolla! ei mitään pieniä tökkäisyjä.

esikoisen kohdalla tunsin liikkeet tasan rv20, en tajunnu mitään perhosten lepattelu tunteita, vaan laitoin käden mahalle ja sain siihen potkun. ja jos oikein tarkkaan katsoi,niin kyllä siihen potkukohtaan pieni kupru ilmestyi. ei mitään isoja liikkeitä mut jotain kuitenkin.

kakkosesta kaikki tulikin jo aiemmin.

Alkuperäinen kirjoittaja hmm:
mutta jos liikkeet näkyy ulospäin niin ne kyllä sitten tuntuukin kunnolla! ei mitään pieniä tökkäisyjä.

juu no sitä mäkin mietin. ja kun tollanen juttu tuli vaan kerran, ei enää uudestaan..

Saattaa olla että se tuleekin uudestaan..ehkä tänään,huomenna,viikon päästä..se on vauvasta kiinni. Ps. Mä tunsin mun ekasta vauvastani liikkeet noilla viikoilla tosi hyvin koska istukka ei ollut edessä häiritsemässä,katsos sekin vaikuttaa. Niin ja ei pidä verrata et jos sä et tunne kunnon potkuja niin et sä voi nähä sun mahas muodon muuttuvan nehän on kaksi täysin eri asiaa. Ja ihan on normaalia että oot nähny sen jo nyt, iloitse siitä!. Kysy vaikka neuvolasta, kyllä se on ihan normaalii että näät jo nyt.

Yhteistyössä