Outo lasku peruuttamattomasta lääkäriajasta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja coatrack
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

coatrack

Aktiivinen jäsen
10.03.2006
5 156
0
36
Mulle tuli tänään postissa 31.50e lasku peruuttamattomasta lääkäriajasta omalle terveysasemalle, joka on ollut 24.2. Erikoiseksi homman tekee se, että mulla ei ole ollut mitään lääkäriaikaa tuolloin varattuna, olin kyseisenä päivänä terveenä toisessa kaupungissa reissussa. Soitin laskutoimistoon ja pitkään tietokoneelta tietojani tutkittuaan siellä vastannut ihminen totesi ettei minulla tosiaankaan ole ollut lääkäriaikaa, joten hän peruuttaa laskun.

Onneksi lasku tuli mulle eikä vaikkapa miehelleni, joka varmaan olisi sen enempää mukisematta maksanut sen!

Ne on jotain sekoillut siellä. Itse olen ollut joskus tuuraamassa hammashoitolan ajanvarauksessa ja täytyy sanoa, että helposti tulee virheitä, jos on kova kiire. Tietenkään niin kova kiire ei saisi olla, mutta se taas ei ole meidän työntekijöiden vika, että vajaamiehityksellä pidetään puljua pystyssä vuodesta toiseen.

Mutta tosiaan, hyvä, että asia selvisi!

Varsinkin jos on saman nimisiä useampia, onhan noita lapsiakin synnärillä merkitty väärän saman nimisen äidin papereihin että ei kait se yksi ajanvaraus ole kovin vaikee saada väärään osotteeseen ;)

Yhteistyössä