Outo kysymys mut aattelin et tietäiskö joku kuitenkin :D

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja heh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

heh

Vieras
Joo eli siis sen jälkeen kun mieheni on käynyt vessassa pienellä hädällä niin se vesi pöntössä, sen päällä on eräänlaisia kuplia? Siis vetää vessan jne. Mutta siihen päälle jää silti. En ole tälläiseen ennen törmännyt, miettinyt olisko munuaisista? Ei hän lääkäriin suostu tommoisen takia.. Mutta onko se normaalia :o
Ja ei en tarkista vessanpönttöä aina kun mies on käynyt hänen takiaan vaan on jäänyt tavaksi tarkistaa se rinkula siinä että on puhdas...

Alkuperäinen kirjoittaja PuuhakasNaimaSiviä:
Jaa semmosta vaahtoa?

Joo semmosta vaahtoa oikeestaan, veden pinnalla... En käsitä miksi on miehen käynnin jälkeen kun jos itse käyn, vedän vessan niin ei siihen semmosta jää..
Ja jostain oon lukenu että munuaisiin saattais liittyä

"Jos elimistö saa ravinnosta enemmän proteiiniä kuin se pystyy hyödyntämään, erittyy ylimäärä ulosteiden mukana "ulos". Tämä näkyy mm. virtsan vaahtoamisena, ja on käsittääkseni ainoa virtsan vaahtoamista aiheuttava tekijä. Eli jos virtsatessa esiintyy vaahtoamista, voi olla suhteellisen varma että saa enemmän kuin riittävästi proteiinia"

KYLLÄ! En minä tiiä, mistä ton keksin, mutta noin se oli =) Ja jostain bodareiden sivustolta ton löysin.

Yhteistyössä