Outo kyläpaikka: ei kunnioitettu vieraiden läsnäoloa, vaan laitettiin tiskikone

  • Viestiketjun aloittaja HUH
  • Ensimmäinen viesti
HUH
surraan kuin oltaisiin pelkästään perheen kesken! En IKINÄ kehtaisi tehdä niin, että kahvitettuani vieraat alkaisin astioita laittamaan koneeseen ja laittamaan sitä päälle. Sellainen tehdään sitten omalla ajalla!
 
vieras
Kauhistus. Olen tehnyt noin lasten ristiäisissä ja synttäreilläkin. Minusta parempi kuin sotkuinen ja tahmainen tiskivuori joka pursuaa näkösällä. Juu, piillon voisi tietty sulloa, mut ei tuo koneen latauskaan niin kauaa vie. Ja meillä on niin hiljainen kone ettei ketään haitaa se muun metelin (lapsivieraita) keskellä.
 
Sanna
Ainahan pöytä siivotaan kun kahvit on juotu.

Silloin vieraat ja toinen isäntäväestä siiryy vaikka olkkariin tai jos tutumpaa porukkaa niin istutaan keittiössä ja siinä jutustelun lomassa voi hyvin heittää kupit koneeseen.

Samahan se on laittaako ne kupit tiskipöydälle vai suoraan koneeseen.

 
No voishan ne tiskit laittaa koneeseen ja sitten myöhemmin päälle. Meillä ainakin kone mekastaa sen verran, että seurustelun volyymia on pakko nostaa. Mutta itse olen ainakin hyvä lykkäämään kaikkea, mitä ei ole pikipakko tehdä välittömästi.
 
huh
Mutta älkää herranjumala laittako sitä konetta hyrräämään asuntonäytöksi! Ymmärrän, että siiheksi siivotaan, mutta antakaa niiden tiskien olla likaisina siellä koneessa!

Meni into ostaa kämppä saman tien kun keittiössä kävi semmoinen jyrinä ettei edes kuullut välittäjän kehuja miten keittiö on uusittu pari vuotta sitten. Meidän 10 v vanha tiskikone on paljon hiljaisempi.
 
TePa
"Talo elää tavallaan ja vieraat tulee ajallaan". Parempi tiskit koneessa kuin paskaisena pöydällä. Aika äänekäs kone pitää olla että se häiritsee keskustelua. Vai olisiko kyseessä sittenkin liian herkkähipiäinen vieras? ;)
 
Täytyy muistaakin taas enskerralla laittaa tiskikoneeseen joku hemmetin munalukko, ettei vieraat itse tunge niitä kuppejaan sinne... meillä käy niin omituista porukkaa, jotkut on ihan maidonkin vieneet jääkaappiin mitään multa kysymättä, kun on kahvit saatu juotua :D :LOL: :LOL: :LOL:
 

Yhteistyössä