Oulusta uusia tuttuja

Oiskos upouudelle oululaisäidille lenkkeily- ja shoppailuseuraa!?

Me asutaan aika lähellä keskustaa oulun eteläpuolella, olen 28-vuotias ja meillä on vastasyntynyt taapero mutta ei vielä kavereita, ja huonosti tuleekin nyt äitiysloma-aikana...

Jos olet myös kohta kolmekymppinen, vauva-ikäisen äiti ja mielellään pitkään opiskellut sekä haluat jutella jostain muustakin kuin kakka-vaipoista ;) niin vastaahan huutoon!
 
Hei!

Asumme Perävainiolla, vauva on 9 kk. Etsin vaunulenkki- ja kyläilyseuraa, en ole menossa töihin vielä pitkään aikaan. Kiinnostaa jutella kaikenmaailman asioista, koulutustakin on jonkin verran! Vauvatuttuja ei ole riittävästi. En ole ennen vastannut tällaiseen ilmoitukseen, joten en oikein tiedä, miten tähän vastataan...? K.
 
alannah
Kelpaisko kaveriksi 26v äippä jolla on 3 lasta? Ens kuun lopulla 27v... Asun Jäälissä. Keskustaan noin 3 kilsaa ja Ouluun noin 11 kilsaa. Pari lasta (tytöt -00 ja -02) on arkisin tarhassa kolmannen (poika -04) kans oon kotona. Meilatkaa tai meseilkää!

sari20@nic.fi
 
Hei,

meillekin kelpaisi uudet tutut. Olen 25-vuotias puolivuotiaan tytön äiti, avioliitossa, opinnot gradua vaille valmiina. Olemme muuttamassa kohtapuoliin Iinattiin. Mulle voi kirjotella osotteeseen ente4605@yahoo.com

Terkuin Outi
 
pilvikirsikka
Hei!

Kirjoitin aiemmin nimellä kirsi, ja nyt olen rekisteröitynyt. Etsin siis vauvaystäviä, juttelun ja ulkoilun ym. merkeissä Oulun eteläpuolelta, joten ota yhteyttä! Vauva on 9 kk... Päivät tuntuu välillä pitkiltä...
 
Tervehdys!

Olen 28v Oulun keskustassa asuva 4kk ikäisen pojan äiti ja kaipailisin myös seuraa joskus niin pitkiin päiviin. Käymme mielellämme kävelyillä sekä kauppoja kiertelemässä.

Nyt kun poika on jo vähän vanhempi, olisi mukava aloitella jonkinmoista harrastustoimintaa. Olen äitiyslomalla toukokuun alkuun saakka, jolloin palailen töihin.

Minulle voi kirjoitella osoitteeseen k3ersi00@students.oamk.fi

 
Heippa!

Olen 29-vuotias kahden pienen tyttölapsen äiti Oulusta (myös muualta tänne muuttanut). Kahvitteluseura on aina tervetullutta näin kotona olevalle äipälle ja myös uudet kaverit lapsille ;) Laita y-viestiä ja meilaillaan vaikka ensin jos kiinnostaa :)
 
Jenika
Heipä hei!

3,5 kk:n ikäisen pojan äippä (26 v.) Oulun keskustasta, tarkemmin Myllytullista, kaipailee myös seuraa etenkin kävelylenkeille. Mailia saa pistää osoitteeseen jenni.pietarinen@pp.inet.fi
 

Yhteistyössä